Flinke lille gutten min!!

nettemor

Forumet er livet
I dag har han rullet fra rygg til mage!!!! Så morro, og den andre veien ruller han hele tiden he he[:D][:D][:D]

ORIGINAL: fruluna

Åhh jippi!! Flinke Vegar!!

Men herremin så stor han har blitt???

He he[:D][:D] ja han vokser, var på kontroll forrige uke da veide han 7,2 kilo og var blitt 65 lang, noen bodyer har vi faktisk i str 74 nå

Oj! Ja Linnea var 6340 gram hun og 63 cm i dag! Og hun er jo snart 5 måneder også...

Begynner å bli stor hun også da!!!

Åh, så morsomt. Han er jo så nydelig[:)]

Joda men det har liksom stått litt stille...

På 3 mnd kontrollen var hun 5790 gr og 60 cm, så hun har bare gått opp 550 gram på nesten 2 måneder [:(]

Oii da, ja det var litt lite det...   Vegar har gått opp ca 100.200 gram per uke han tror jeg, får håpe det hjelper med litt grøt og middag til henne da, kan jo hende hun sover lenger på natten også da[;)]

ORIGINAL: nettemor

I dag har han rullet fra rygg til mage!!!! Så morro, og den andre veien ruller han hele tiden he he[:D][:D][:D]

Så flink![:D] Tenker det åpner seg en ny verden for han nå. Hvor har du kjøpt de mattene han ligger på , forresten? Er så morro å se hvar dere andre har av leker til barna deres[:)] tihi, litt nysjerrig jeg da...[:D]

ORIGINAL: Lisee

Så flink![:D] Tenker det åpner seg en ny verden for han nå. Hvor har du kjøpt de mattene han ligger på , forresten? Er så morro å se hvar dere andre har av leker til barna deres[:)] tihi, litt nysjerrig jeg da...[:D]

De mattene har jeg kjøpt  på extra leker, men vet de har de på nesten alle lekebutikker og på biltema også, så de på en lekebutikk i larvik også, prisene ligger på 49,- og oppover per pakke, jeg har to pakker jeg da, bruker bare den ene nå, og setter sammen en til når han begynner å bevege seg litt mer[:)][:)]

Skal jammen få meg slike! Så mye bedre å ligge på enn på pledd. Når de ligger på pledd får de liksom ikke beveget seg like godt.
Får komme meg inn i en lekebutikk da[:D] Har faktisk ikke vært det enda, jeg. Har bare vært på barnebutikker.

Jepp, løp og kjøp, de får beveget seg mye bedre ja, og jeg syns han får bedre tak på underlaget liksom, sklir ikke så lett med armene når han ligger på magen heller[:)]

Hei[:)]

Denne matta kjøpte jeg på Nille
Den koster 199.- og har lyder i tillegg på 3 av "puslebrikkene".
Bilde av ku, gris, kylling(disse med lyder), frosk, speil, fisk, forskjellige overflater og farger. Veldig søt synes nå jeg [;)][:D]

ORIGINAL: Medea

Bilde av ku, gris, kylling(disse med lyder), frosk, speil, fisk, forskjellige overflater og farger. Veldig søt synes nå jeg [;)][:D]

oiii den så finere ut, også har den jo kanter på sidene, vil ha sånn i stedet jeg[:(] er det lenge siden du kjøpte den??[:)]

Skal kjøpe sånn jeg også. Liam Isac har ikke snudd seg enda og han blir jo 5 måneder om ikke så lenge. Han har for det meste ligget på pledd og det er jo ikke så greit å få bevegd seg på..

Jeg har samme matte som deg Medea, men man må jo trykke så himla hardt på knappene for at dyrene skal lage lyder jo [8|]

Linnea ruller seg rundt som bare det hun begge veier.
Og verst er hun i senga.. he he. Ligger alltid på kryss og tvers når jeg tar henne opp [:D]

oiii den så finere ut, også har den jo kanter på sidene, vil ha sånn i stedet jeg[:(] er det lenge siden du kjøpte den??[:)]

Jeg kjøpte min for en og en halv måned siden ca [:)]

ORIGINAL: Medea

Det er vel mellom 1mnd-halvannen mnd, så de burde vel ha den typen fortsatt [:)]
Er forresten sant at en må trykke hardt på knappene, men da får jeg bare hjelpe Talina med det...ikke at hun bryr seg så veldig om lydene. Hun synes det er mer moro å se på alle fargene og motivene [;)]

Back
Topp