Flinke legekontoret!

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Sendte mld i stad om at jeg ønsket time grunnet bekkenløsning.
Tenkte kanskje jeg fikk time neste uke, eller uken etter der.
Men fikk svar tilbake om at legen min dessverre ikke var der i morgen, men jeg måtte ringe så tidlig som mulig på torsdag, så skulle jeg få akutt-time på ettermiddagen :)

Veldig kjekt! Da får jeg henvisning til akupunktur/kiropraktor/fysio denne uken alt! Det er braaaa!

Og jeg gleeeeder meg til isen forsvinner.
Jeg tryna så det sang i stad, og da jeg endelig kom meg opp igjen, brukte jeg 5 minutter opp trappa hjemme fordi bekkenløsningen satte i gang igjen!
Det er "heldigvis" bare foran enda. Som om det er i skambeinet det er vondt. Men det gjør vondt der når jeg går. Eller løfter ene foten.
Flere som har det sånn?

Ja jeg har bekkenløsning i symfysen. Kjennest ut som underlivet skal revne på midten

Har det helt likt...forferdeligt:( Har også vondt nedover høyre fot. Kan ikke stå på en fot på kvelden når jeg skal ta av buksen, må rett og slett sette meg  ned på gulvet når jeg skal kle av og på meg:)

Jeg skal til legen på fredag, er spent på hva han mener jeg skal gjøre videre....er 50% sykemeldt allerede nå.

au, høres ikke godt ut. Men så bra at du fikk time til legen så fort da Gollemor.
Heldigvis har jeg ikke fått bekkenløsning ennå, krysser fingrene for at den ikke
kommer heller.

Back
Topp