flinke jenta mi!

zoe

Glad i forumet
Idag klarte snuppa mi å røyse seg heilt opp med stuebordet!
I et par veke nå har ho komt seg opp på kne og titta over bordkanten, men idag kom ho seg altså heilt opp!

Ho har jo lenge berre dratt seg fram på magen..ho har stilt seg opp på alle 4, men ikkje heilt forstått det her med krabbing.. før forge helg! DA plutselig fann ho ut at ho skulle krabbe, så nå e det full fart heile tida!!

Det går så utrulig fort, lære nye ting heile tida!
E jo så kjekt!![:D]

Vinke har ho begynnt å gjør og, og da bestefaren var her for nåken daga sia så vinka ho og sa "hade"[:)]

Og "nei" e visstnok et utrulig morsomt ord, for Thea berre ler av meg når eg seie nei![;)]

FLINKE FLINKE JENTA DI! [:)] Gutten min kommer vel etterhvert, de er jo litt treeeeige [;)]

Så flink ho er!!!

Og.. hehe.. Leah og skratter skikkelig når jeg sier "nei".. Kanksje jeg ikke er streng nok.. [8D] 

ORIGINAL: *Mirakel Mamma*

sååååååååååååååå flink ho er[:D]

ORIGINAL: barehege

Så flink ho er!!!

Og.. hehe.. Leah og skratter skikkelig når jeg sier "nei".. Kanksje jeg ikke er streng nok.. [8D] 

Nei, trur ikkje ho tar meg heilt alvorlig![;)]

For eg må jo nesten le litt av og da, der ho sitte og gnage på DVD'ane..(det e ikkje lov,men det e det kjekkaste ho veit)

Før sto Dvd'ane i hylla på tv benken, så ho kunne berre ligge på golvet å dra dei ut!
Til slutt fann eg fram ei korg som eg putta alle dvd'ane i.og satte den inn i hylla!
Va ganske fornøgd med den løysninga i starten eg, men det tok ikkje lang tid før ho forsto at ho måtte dra ut korga
også plukke ut en og en dvd!![;)]

ÅHH så flink!!!=)[:)]

Før sto Dvd'ane i hylla på tv benken, så ho kunne berre ligge på golvet å dra dei ut!
Til slutt fann eg fram ei korg som eg putta alle dvd'ane i.og satte den inn i hylla!
Va ganske fornøgd med den løysninga i starten eg, men det tok ikkje lang tid før ho forsto at ho måtte dra ut korga
også plukke ut en og en dvd!![;)]

Hahaha!! Ser det for meg! De er jo så heidundrane smarte!! [;)][:)]

Så flink!

ORIGINAL: Jeanette73

Så flink!

signerer denne..
Haakon kommer etter. han driver å øver på å reise seg opp etter mamman sin og det er det morsomste som fins om dagen så det kommer her også etterhvert men gutter er jo litt tregere da..

ORIGINAL: Mimamma

Kjempeflink jente du har! Tipper du er stolt[:D]

Back
Topp