flinke jenta mi

dommett

Forumet er livet
i går klarte hun å stå helt alene midt på gulvet uten å holde seg i noe!!!! hun gjorde det ca 4 ganger men til slutt ble hun så oppspilt og glad og ivrig at hun bare ristet av glede og da klarte hun ikke å balansere mere men det værste er jo at jeg ikke var hjemme...og jeg har fått dette gjenfortalt av mannen [:(] jeg vil jo også se!!! for prøve å oppmuntre henne i dag [:D]

så flink hun er!! imre gjorde det også i går for første gang!

Sååå flink hun er!!!
Lov å være stolt mamma da ja[:D][:D][:D]

Hurraaaaa
Hørtes kjempevittig ut!!!

ORIGINAL: lille nupp

ååå så morro

her er vi langt unna oppreising gitt[:)]

Samma her... Syntes alle barna er så flinke... Men Odin, han gjør ikke annet enn å skru seg rundt seg selv og bakover han... Var på besøk hos ei jente som ble født 1mnd etter Odin, og hun står selv hvis ho holder i noe og går hvis de holder henne i hendene...

ORIGINAL: Sunshine1983

ORIGINAL: lille nupp

ååå så morro

her er vi langt unna oppreising gitt[:)]

Samma her... Syntes alle barna er så flinke... Men Odin, han gjør ikke annet enn å skru seg rundt seg selv og bakover han... Var på besøk hos ei jente som ble født 1mnd etter Odin, og hun står selv hvis ho holder i noe og går hvis de holder henne i hendene...

omtrent sånn er det her også..
Natalie kan skyve seg bakover og rundt i ring, og hun har lært for en uke siden å krype fremover.. men det går enda ikke så fort.
Hun kan ikke snu seg fra mage til rygg eller andre veien...
Hun kan sitte på rompa om vi setter henne der, men setter seg ikke opp selv. Men hun elsker å stå på fanget og gulvet og sånn.. men vi må holde henne da.

SÅ FLINK [:D] Snuppa mi begynte å reise seg i påska, så er ikke helt klar for å slippe enda, men nå syns jeg hu gjør nye ting hver dag, så er vel rett rundt hjørnet tenker jeg [8D]

Så flink da [:D]
Oliver øver seg litt på det han også [:)]

Så flink da!! Her går det seint i svingene!! Haha, hun åker seg frem overalt, men viser ingen tegn til å krabbe eller stå.

Såå flink da - er ikke så langt unna Filip heller ser jeg, det er så morro når de klarer nye ting.

Oi, det var bra jobba, vi ligger laaang etter på den fronten [:D] gøy med hvert skritt i deres utvikling!

Flink snuppe det [:D]

Flinka!!! [:D]

Back
Topp