FLINKE FLINKE MANNEN MIN! *nå med BILDER*

Vand

Forumet er livet
Klarte å overtale han til å (endelig) sette opp en vegg i gangen vår! [8D][:D][:D][:D] Det er fordi vi har alt på ett plan, og på vinteren blir det så kaldt i hele huset fordi vi alle sover med vinduene åpne - og dørene på gløtt! [>:][;)]

Så nå lager vi en egen "sovealkove" (kommer ikke på noe ord), så blir det varmt og godt på stua og kjøkkenet i vinter! [:D]

+ at det blir en lyddemper når ungene leker på rommene sine! [:D]

Vil dere se bilder?[:D]

_____________________________________________________________________________________________________________

HER KOMMER BILDER! [:D]

Gangen midt i oppussinga.... Ble for sein med å ta før-bilder, men her ser dere gangen fra stua! Lang gang med soveromsdører og bad-dører! [;)] (og den sorte pallen med grønne puter står egentlig ikke der, den skal tilbake til mamma i morgen! Har hatt den i stua! [8D])

"Sinte mannen"!!!! Litt småirritert fordi jeg "tvang" han til dette[8D] Men men, sånn er det å være gift! Syns mannen min er pen jeg! [:D]

Nesten-rumpe-bilde[8D]

VOILÀ!!!! [:D][:D][:D] Bildet er tatt fra samme sted som før-bildet[;)] (har ikke tatt bilde i soveroms-gangen ennå...)

Og så ett snikbilde fra den nye PUFFEN min! [:D][:D][:D] Syns det ble fint med en pall der! [:D]

Nå tar jeg litt underveis, så legger jeg ut bilder når han er ferdig! [;)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

*ser på klokken*.... hvor tid kommer bilde...? Jeg drar om en times tid[>:][8D]

det tar nok ett par timer før han er ferdig! [;)] Men jeg lar de ligge til i morgen, ok?[:)]

ORIGINAL: *Maik1*

Nå har det gått et par timer[8D]

Peker på klokka [8D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: *Maik1*

Nå har det gått et par timer[8D]

Peker på klokka [8D]

og han jobber iherdig ennå!! FLink, uten stopp!!! [:D] Nå har jeg nettopp kjøpt kald øl til han som en takk[8D]

Nå er det bilder her folkens! [:D]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Så fint det ble, flinke mannen til Vand. Og må si det igjen, du har det så koselig hjemme hos deg[:)]

Tusen takk!! Mannen er flink han, og ja, jeg syns vi har det koselig her! [:)] Har en blanding av hundre stiler, men det er sånt jeg liker det[8D]

niiiice;) dæven det var fort gjort...!!!! Fint heime hos deg Vand.....og kjekke mann og:):):):)

ORIGINAL: Tovvar

niiiice;) dæven det var fort gjort...!!!! Fint heime hos deg Vand.....og kjekke mann og:):):):)

Takk!! Måtte vise mannen denne, han sitter her og gliiiser nå! [:D]

ja det kan man si... Rå flink mann du har.. Ble kjempe fint[;)]

Niiiiice!! Og gangen var ikke så verst den heller! [8D]

He he.. Bare tuller! Du har det jo kjempekoselig! SÅ kjekt med en handyman! [:D]

Takker takker!!! Og mannen letter snart i stolen her, begynner å bli indirekte høy i hatten[8D][8D][8D][8D]

hehe.. Kanskje det er lettere å få han til å gjøre noe en annen gang[8D] han fortjener all rosen syntes jeg.. Og er enig på at det var veldlig koselig hos dere[;)] med du var jo bra kjærring som kjøpe øl til han da.. Det pleier gubben å si her... Nå var du bra kjærring, kjærringa mi[;)]

Haha, nå var du bra kjerring kjerrina mi! [:D][:D][:D] KNALL! [:D][:D][:D]

Back
Topp