Flinke Ella!!

@dnim

Forumet er livet
I dag låg Ella på golvet og rulla seg mens eg hengde opp ei maskin med kle. Plutseleg sat ho.....eg prøvde å legge ho ned igjen, men då ville ho ikkje sette seg opp meir gitt[;)]

Seinare på dagen sat ho i leikegrinda mens eg var på loftet å vaska badet. Plutseleg ropte Jesper; Mamma, Ella røyste seg opp i grinda og står[:D][:D] Eg fekk ikkje sjå no heller, og ikkje ville ho gjere det fleire ganger. Lurer på kor lenge det blir til neste gang.

Slenger med eit bilde me har teke i dag[:)]

SÅ NYDELIG!
Og så flink jente da!!!! [:D][:D]

ÅÅÅ det var ei flink lita Ella! Kan hende ho kan gå, men ho berre skjuler det for deg!!

Nydelig er ho [:D]

hun er sååå flink, og sååå nydelig [:D]

ORIGINAL: Tessy_

SÅ NYDELIG!

[;)]

ORIGINAL: Tessy_

SÅ NYDELIG!

[:)]

So flink!! Og kjempenydeleg.....

Så flink hun er og så vakker!!

I går reiste Jonas seg opp etter sofaen og det er første gangen jeg har sett det!! Jeg skrek ut til min samboer at nå måtte han komme og se!! Fikk bare til svar at sånn hadde han gjort mangen ganger mens jeg var på jobb om formiddagen[8D]

ORIGINAL: Villemo26

ÅÅÅ det var ei flink lita Ella! Kan hende ho kan gå, men ho berre skjuler det for deg!!

Nydelig er ho [:D]

Sign!!! Kjempefin jente du har[:)]

De står sikkert og hopper i senga og løper rundt når vi ikke ser de!

Flinke Ella [:D][:D]
Håper du også får se at hun setter og reiser seg opp snart [:)]
Nydelig bilde du har lagt ved av prinsessa di

flink hu er[:D][:D]herlige[:D]

nydelig jente du har også så flink, og typisk at de gjør det når du ikke får det med deg, gutten min har også begynt å sitte seg opp selv, men har bare sett det en gang. men har fått vite at det gjør han ofte [:)]

Back
Topp