Flinke dere er da...

lillepolly

Glad i forumet
Januarlykke 2019
Jeg har vært hos mamma og pappa i 4 dager så har ikke vært på nett og måtte bla meg 7-8 sider bakover for å se alle innleggene dere hadde skrevet! Leste kun 5% av de tror jeg :p Ble litt mye...

Vi har vært hos kiropraktor med Sondre 2 ganger nå pga skeiv rygg/nakke. Har fant låsning i øvre del av ryggen og i bekkenet så nå er han masse bedre! Fordøyelsessystemet har blitt masse bedre også etter at han fikk opp låsningen i bekkenet. Tenk at en hard fødsel skal få slike konsekvenser. Men samtidig ikke såååå rart når en så liten sjør kropp skal ut et så trangt hull! Og i tillegg blir dratt ut med en stor sugekopp... Stakkars liten...

Merker utviklingen hans bare raser avsted nå da. Idag rullet han over på siden! Superstolt mor!!! :D :D
Så kiropraktor ANBEFALES til små skrikerunger som sliter med noe du ikke finner ut av selv ;)

Så fantastisk:-) virkelig gode nyheter:-) Snuppa her har ikke rullet rundt enda, men hun har krabbet på magen fra den ene siden av gymmatta til den andre, tok litt tid da men:-)

Så bra behandlingen hjalp på han;):D Ingenting er så godt som en fornøyd og smertefri baby:):) så flink han er:D:D

Godt det er hjelp å få :D Flinke lille gutten!

Så bra at dere har fått hjelp som funka! Herlig! :)

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Det høres jo kjempebra ut!!! =)

Back
Topp