Flinke å trene?

Kari72

Flørter med forumet
Heisan!

Har vært mye plaget av kvalme, det ga seg ikke før rundt uke 20, og nå begynner jeg jammen å bli kvalm igjen, siden plassen i magen blir mindre og mindre (Uke 25).

Leser overalt at trening er bra, og har lyst til å holde formen oppe til den fysiske anstrengelsen en fødsel jo er. Men treningssenter høres ut som skrekken: frykter at jeg skal kaste opp midt i økta.

Noen som har erfaring med trening med stor mage?

Jeg har ei venninne som går på aerobic for gravide. Kanskje de har ett sånt tilbud på ditt treningssenter? Da bør de jo være forberdet på det meste..[:D]

Man kan jo ta seg en god gå-tur om dagen da. Spy i grøften....[&:]

Har selv bikkje som får meg ut å gå hver dag. Har man ikke hund, kan man kanskje låne en? Har aldri vært no treningsstudio-person, heller PS2 person, med dansematte...[:D]

når jeg gikk gravid trente jeg en gang i uken på noe som heter trim for 2. Det var veldig greit syns jeg.

Trene?? Hva er det?? [8|]
Jeg er skikkelig lat..

uff.....trene ja....får dårlig samvittihet av å tenke på det. Burde absolutt ha hvert i litt mer aktivitet..... vanskelig når dagene ikke strekker til sånt..

har ikke erfaring selv da, men har ei vennide som trente gjennom hele svangerskapet sitt.
hun gikk på trening det siste trimestret for gravide og det funket fint for henne.
hun var kvalm den siste mnd av svangerskapet, og trente ikke noe hardt da. tok lettere øvelser.

Elsker å bade!
Men nå har det seg slik at jeg bor på ei øy, men har ikke basseng her... [8|] Belive it or not!
Skoleungene må over til nabokom for å lære seg å svømme.
(basseng på sykehuset, men er ikke for allmennheten...)

Back
Topp