flink tannlege i sarpsborg/fredrikstad?

x1xBitzyh

Forumet er livet
Jeg er på utkigg etter min fremtidige tannlege, og jeg ser etter en som er FLINK med store bokstaver ja![:)]

Er så lei dårlige tannleger som gir meg mere hodebry enn glede! Vil ha en tannlege som bryr seg om tannhelsa mi og en som faktisk gjør en super jobb![:D]

Så er det noen som har hørt eller har den perfekte tannlegen?

ORIGINAL: *Bethina*

Jeg er kjempefornøyd med min[:)]
Han heter Stein Otto Schwensen, og han er kjempeflink[:)] Men kanskje ikke av den billigste da...

penger skal ikke ha noe å si synes jeg... tenner er jo noe man bruker til den dagen man dauer![8D]

takk!

Indrevær i 3 etg over Sparebank 1 i sarpsborg! Finner ikke et bedre kontor med flottere mennesker en der! [:)] Broren min bruker de også, og har takket meg for at jeg anbefalte de [:)]

Med tannlege skrekk og rett og slett nesten hysteri når det bare snakkes om tannlege kan jeg med hånden på hjerte si at Pål sørensen som er i fokus gården i Fredrikstad er veldig dyktig(og fin som person).

Ellers måtte jeg ty til christianslund tannlegene i Fredrikstad sist gang pga jeg måtte ha time på dagen(ringte sent) og kan ikke skryte nok av makan til god mottakelse.

ORIGINAL: noona

Med tannlege skrekk og rett og slett nesten hysteri når det bare snakkes om tannlege kan jeg med hånden på hjerte si at Pål sørensen som er i fokus gården i Fredrikstad er veldig dyktig(og fin som person).

Ellers måtte jeg ty til christianslund tannlegene i Fredrikstad sist gang pga jeg måtte ha time på dagen(ringte sent) og kan ikke skryte nok av makan til god mottakelse.

har brukt begge selv og har vært kjempe fornøyd, men nå bruker jeg ei over apoteket i gå gata i sarpsborg, utrolig flink

Back
Topp