Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: siwro
hmm får ikke til noen av di tingene..finner ikke zoometegnet heller, trykkt på alt jeg nå..hmm...hva i all verden gjorde jeg, tror jeg skulle sette ett spørsmålstegn, men holdte inne feil knapp, tror det var derfor det ble sånn---
ORIGINAL: Amodi
hmm får ikke til noen av di tingene..finner ikke zoometegnet heller, trykkt på alt jeg nå..hmm...hva i all verden gjorde jeg, tror jeg skulle sette ett spørsmålstegn, men holdte inne feil knapp, tror det var derfor det ble sånn---
Det har skjedd med meg også, og da pleier det å hjelpe å trykke på det helt nede i høyre hjørne...
nede i høyre hjørne har jeg piltastene.ved siden av der en end knappen og venstre side av piltastene kommer jo ctrl.ORIGINAL: Amodi
Det har skjedd med meg også, og da pleier det å hjelpe å trykke på det helt nede i høyre hjørne...
ORIGINAL: xlibrax
Hold nede Ctrl, åsså bruker du + eller -
Alt etter om du skal ha det større eller mindre.