flink med data??

siwro

Gift med forumet
Heia..noen som er flink med data? har trykkt på noe rart så alt her inne er forstørret..bokstavene er enorme..alt er innzoma å får det ikke tilbake igjen...

det er kunn inne på forum det er slikt

Hvis du ser helt nede til høyre, så står det sikkert sånn zoome-tegn, og en prosent.. Hvis du trykker der, og setter det til 100% skal det ordne seg... Vet ikke om det var det du mente, men....[:D]

hmm får ikke til noen av di tingene..finner ikke zoometegnet heller, trykkt på alt jeg nå..hmm...hva i all verden gjorde jeg, tror jeg skulle sette ett spørsmålstegn, men holdte inne feil knapp, tror det var derfor det ble sånn---

ORIGINAL: siwro

hmm får ikke til noen av di tingene..finner ikke zoometegnet heller, trykkt på alt jeg nå..hmm...hva i all verden gjorde jeg, tror jeg skulle sette ett spørsmålstegn, men holdte inne feil knapp, tror det var derfor det ble sånn---

Det har skjedd med meg også, og da pleier det å hjelpe å trykke på det helt nede i høyre hjørne...

nede i høyre hjørne har jeg piltastene.ved siden av der en end knappen og venstre side av piltastene kommer jo ctrl.
ORIGINAL: Amodi

Det har skjedd med meg også, og da pleier det å hjelpe å trykke på det helt nede i høyre hjørne...

nede i høyre hjørne har jeg piltastene.ved siden av der en end knappen og venstre side av piltastene kommer jo ctrl.
ORIGINAL: Amodi

Har visst ikke forklart meg skikkelig, nede i høyre hjørne av skjermbildet mente jeg[:)]

hmm mulig jeg er blind, men ser ingen zometegn der heller[8|]

hmm neee ingen forstørrelsesglass m + tegn i her..rare greier..

har virkelig prøvd alt dette nå...hmm

Hvilken nettleser bruker du?

jeg har mozilla fireforx...er kunn inne her på forum det er sånn.

thank you[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]teksten vart bedre igjen men ikke rammene rundt...om du skjønner, men det er jo ikke nøye da[:D]smilefjesene blir kjemestore og, men men...det viktigste er jo at man klarer lese texten..alt er stort bortsett fra texten[:D]må gå langt ned på siden for å finne ok knappen for å sende men men[:D] fatter ikke hva jeg har gjort siden det ble sånn her rart...
ORIGINAL: xlibrax

Hold nede Ctrl, åsså bruker du + eller -
Alt etter om du skal ha det større eller mindre.

å tusen takk til alle dere andre...[:D][:D][:D][:D][:D]snille dere er...hadde håpt å fått alt som det skulle, men det viktigste var da texten...må likavell flytte på siden for å få lest hele texter[:)]

Back
Topp