Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal en tur innom føden, hun mente jeg burde sjekke det ut.
Skal en tur innom føden, hun mente jeg burde sjekke det ut.
Blodtrykket var fint 129/59, baby har det fint funnet litt spor av sukker i urinen, men det kunne jo skyldtes at jeg har spist litt candy idag fikk beskjed om å komme tilbake om det skulle gjenta seg
Fikk samme beskjed om at jeg måtte komme inn igjen om det kom tilbake.Jeg fikk vondt i hodet, kvalme og synsforstyrrelser og ble da sendt rett på legevakten av jordmor. De sjekket blodtrykk, blodprosent og babyens hjertelyd. Alt var fint. Vi ble egentlig enige om at det kunne være migrene ( som jeg ikke har hatt før). Var akkurat ferdig med en lang og stressende eksamensperiode og legen sa at mye rart kan dukke opp i graviditeten.
Jordmor, elskverdig som hun er, ringte noen dager senere for å høre hvordan det gikk. Hun sa da at selv om det kanskje skulle være migrene, så skulle jeg dra til legen med en gang om synsforstyrrelser skulle dukke opp igjen. Hun sa at der tar vi ingen sjanser nettopp fordi det også kan være tegn på preklampsi/eklampsi.
Greit å vite.
Håper det går bra med deg og at du slipper det en gang til .