Flimring foran øynene

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Reiste meg litt fort fordi katta reiv ned noe for å sjekke hva det var. Når jeg satt meg ned igjen flimret det foran øynene og jeg så stjerner i en lengre periode. Tror det har skjedd i tidligere svangerskap også.
Ingen hevelser, ingen hodepine. Litt småkvalm og uggen, men ikke noe uvanlig. Veldig sliten om dagene, men ellers er egentlig formen ok.
Noen andre her inne som har hatt litt flimring og vært i "grei" (men gravid.. tross alt :p) form ellers?
 
Sniker. Men jeg får det slik under blodtrykksfall :)
 
Sniker. Men jeg får det slik under blodtrykksfall :)
Jepp er ofte blodtrykksfall.. Jeg har den endel hvis jeg er brå, står litt lenge eller har tatt en varm dusj :p

Takk for svar :) Regner med at det er blodtrykksfall her også. Har hatt lavt BT de andre gangene jeg har vært gravid, men har faktisk hatt normalt til nå denne gangen :p men kanskje det snur nå. Bedre med for lavt enn for høyt!
 
Jeg var svimmel litt av og på i går, har ikke vært det før og jeg har ikke kjent noe til det i dag. Men jeg hadde veldig lavt blodsukker, det kan kanskje ha noe med det å gjøre?
 
Jeg får det også når jeg reiser meg for brått. Vet det kommer av det lave blodtrykket :p Har det også utenom graviditeten nemlig :D
 
Fikk det med nr2 uke 38, hadde hypertensjon jeg da (høyt blodtrykk)
 
Back
Topp