Apeloffen Forumet er livet 5 Apr 2008 #1 film på tvnorge nå snart.. Noen som har sett den? Er den bra? Eller kan jeg bare surfe videre til de andre 3 kanalene vi har...?[8|]
film på tvnorge nå snart.. Noen som har sett den? Er den bra? Eller kan jeg bare surfe videre til de andre 3 kanalene vi har...?[8|]
x1xlille umulius Gift med forumet 5 Apr 2008 #4 ja den er bra[:)] blir litt forvirra. fins hun el ikke?? hmm[8|]
Apeloffen Forumet er livet 5 Apr 2008 #5 åh så bra da.. Kanskje jeg får en liten opptur denne darrige lørdagskvelden...
M malønna Glad i forumet 5 Apr 2008 #8 Hihi. Må bare si at min svigerinne har en bitte liten rolle i den filmen. Ho spiller flyvertinne,og blir vist på en av tv skjermene ombord på flyet.
Hihi. Må bare si at min svigerinne har en bitte liten rolle i den filmen. Ho spiller flyvertinne,og blir vist på en av tv skjermene ombord på flyet.
Apeloffen Forumet er livet 5 Apr 2008 #9 ORIGINAL: malønna Hihi. Må bare si at min svigerinne har en bitte liten rolle i den filmen. Ho spiller flyvertinne,og blir vist på en av tv skjermene ombord på flyet. kult[:D]
ORIGINAL: malønna Hihi. Må bare si at min svigerinne har en bitte liten rolle i den filmen. Ho spiller flyvertinne,og blir vist på en av tv skjermene ombord på flyet. kult[:D]