MSE88 Forumet er livet 20 Mai 2014 #1 Er det noen som veit om noen gode flette videoer på nettet? Øver meg for harde livet på å flette litt høye fletter! Så om noen har tips blir eg veldig glad Sent from my iPad using BV Forum
Er det noen som veit om noen gode flette videoer på nettet? Øver meg for harde livet på å flette litt høye fletter! Så om noen har tips blir eg veldig glad Sent from my iPad using BV Forum
KAYN Februar14 <3 Februar 2014 - Skjult forum 20 Mai 2014 #2 Youtube. Er maaasse fine videoer der. Søk på braid. Jeg har lært masse på de videoene der iværtfall. Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Youtube. Er maaasse fine videoer der. Søk på braid. Jeg har lært masse på de videoene der iværtfall. Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
MSE88 Forumet er livet 20 Mai 2014 #3 KAYN skrev: Youtube. Er maaasse fine videoer der. Søk på braid. Jeg har lært masse på de videoene der iværtfall. Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Tusen takk! Nå kom det opp mye fint og så godt forklart <3 Sent from my iPad using BV Forum
KAYN skrev: Youtube. Er maaasse fine videoer der. Søk på braid. Jeg har lært masse på de videoene der iværtfall. Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Tusen takk! Nå kom det opp mye fint og så godt forklart <3 Sent from my iPad using BV Forum