Flerlinger?

RosaKanin

Glad i forumet
Vi som prøver :)
Noen her som har følelsen på at det er flere enn en huleboer? :happy090 :love7

Jeg har så mye kraftigere symptomer kontra hvordan det var i de andre svangerskapene så er veldig spent på ultralyden den 24/06. :Heartred

Gubben har tvillinger på sin side av familien, og jeg har lest at det er kvinner som bærer genet for tvillinger? Har ikke tvillinger på min side som jeg vet om.

Så spennende! Har ikke flerlinger på noen av sidene her. En liten del av meg håper på to, men tviler på det for jeg har nesten ingen symptomer, generelt fin i form bortsett fra enda mer sliten. Så jo og på mega tidlig ul i 4+1, én liten rund prikk på noen mm.

Jeg synes det blir litt stor aldersforskjell (de nåværende er født 21 og 23) så i mitt hode «må» jo denne også få ett nært søsken. Tviler dog på det blir noe, var jo egentlig ferdige før denne overskelsen.

Men veldig spennende om du bærer på fler. :Heartred

Tror ikke det er mer enn en her. Var gravid med tvillinger for snart et år siden og hormonene var helt ville:eek: Aldri opplevd lignende.
Mye mer chill denne gangen. Men to hadde vært stas da❤️

Har en pappa som er tvilling. Er vel toegget som er det arvelige, og iom at jeg bare har fått satt inn ett embryo er det ikke genetikken som vil gjøre at det eventuelt er to.

Ønsker meg egentlig to nå siden det er siste og siden de to eldste er ganske mye eldre vil den vokse opp mer som enebarn, men er nok lettere med bare én av flere grunner :smiley-ashamed004

Så spennende! Har ikke flerlinger på noen av sidene her. En liten del av meg håper på to, men tviler på det for jeg har nesten ingen symptomer, generelt fin i form bortsett fra enda mer sliten. Så jo og på mega tidlig ul i 4+1, én liten rund prikk på noen mm.

Jeg synes det blir litt stor aldersforskjell (de nåværende er født 21 og 23) så i mitt hode «må» jo denne også få ett nært søsken. Tviler dog på det blir noe, var jo egentlig ferdige før denne overskelsen.

Men veldig spennende om du bærer på fler. :Heartred
Ja, man skal vel kanskje kunne se to fostersekker på ul så tidlig?

Ja, er litt spent! Fortalte det til mine foreldre i dag og de måpte når de så hvor oppblåst og stor mage det er allerede :hilarious:
De tror også det er flere inni der :hilarious::love7

Tror ikke det er flerlinger allikevel her egentlig for HCG nivået mitt ville vært høyere og slått ut mer på tester osv? Foreks ukesindikator 2-3 23DPO, hadde det vært tvillinger så ville vel den vært 3+ allerede :hilarious:

Tror ikke det er flerlinger allikevel her egentlig for HCG nivået mitt ville vært høyere og slått ut mer på tester osv? Foreks ukesindikator 2-3 23DPO, hadde det vært tvillinger så ville vel den vært 3+ allerede :hilarious:
Hvor langt på vei er du?

Testene har økt veldig raskt hos meg i dette svangerskapet, så tanken har streifet meg. Men har ingen tvillinger i slekten på verken min eller fars side. Blir spennende å se, da. Men føler nok det er én.

Back
Topp