Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy! Gratulerer Hvordan føles det?Hadde det litt på følelsen, fikk det bekreftet igår
Begynte bare å Le da jeg så det, for jeg kunne ikke tro at følelsen vår stemte. Er nok enda i sjokk, klarer ikke helt forstå det enda, men dette skal vi klareSå gøy! Gratulerer Hvordan føles det?
Om dere klarer det! Jeg heier på dereBegynte bare å Le da jeg så det, for jeg kunne ikke tro at følelsen vår stemte. Er nok enda i sjokk, klarer ikke helt forstå det enda, men dette skal vi klare
Var det bare en følelse eller var det noe symptomer eller noe som gav deg mistanke?Hadde det litt på følelsen, fikk det bekreftet igår
Har hele tiden sagt at dette svangerskapet ikke har vært som det første en plass, så da har jeg tenkt enten gutt eller tvillinger. Har hele tiden tenkt «tenk om det er tvillinger», men igår hadde både meg og mannen en sterk følelseVar det bare en følelse eller var det noe symptomer eller noe som gav deg mistanke?
Gratulerer så mye med to på vei så koselig! Og ikke minst spennende å høre videreHadde det litt på følelsen, fikk det bekreftet igår
Var bare énJeg har det i familien( den arvelige tvilling greia) og jeg er rett generasjon. Hopper over et ledd. Så jeg er veldig spent på UL i morgen (6+0)!
Oi!Veldig spennendeHadde det litt på følelsen, fikk det bekreftet igår
Enig og 3 små barn hadde blitt kaos for vår del (storebror vil være ca 13 mnd når neste kommer, pseudotvilling)Jeg håper det bare er en inni der, vet ikke om jeg hadde taklet å gå gravid med 2 samtidig
Oj, det var ikke stor aldersforskjell, her blir det 20 måneder og det er kort nok for megEnig og 3 små barn hadde blitt kaos for vår del (storebror vil være ca 13 mnd når neste kommer, pseudotvilling)
Blir tøft den første tiden, men man får igjen for det senere når de har glede av hverandre. ForhåpentligvisOj, det var ikke stor aldersforskjell, her blir det 20 måneder og det er kort nok for meg