Flerlinger?

LuringNr3

Gift med forumet
Er det noen som har noen følelse på om de bærer på flerlinger? :love017

Mannen og jeg snakket om det i dag, og da begynte jeg å kjenne på et "tenk om..." :smiley-ashamed004:bag: Det ville jo selvfølgelig vært like velkomment :Heartred

Nei, hadde den følelsen i starten forrige gang jeg gikk gravid, men det var bare en inni der… denne gangen har jeg ikke kjent det samme!

Nå er det ved hjelp av ivf, det var det ikke med første - så i så fall måtte det jo vært enegga også nå, at det ene egget som ble satt inn delte seg liksom. Men kunne veldig gjerne tenkt meg tvillinger og hadde følt meg veldig heldig om det ble det :Heartred (og sikkert ganske :nailbiting:)

Jeg tenkte tanken før i dag , faktisk :p.
I såfall blir bilen vår full (vi har 3 barn fra før av og vi har 7 seter)
er det tvillinger tror jeg samboeren kommer til å freake ut litt :p

Håpte litt på det sist , men denne gangen håper jeg vel egentlig ikke at det er to.. men kommer det så er det meningen og hjertelig velkommen ❤️
Bestemor er tvilling og ingen av mine søsken eller søskenbarn på den siden har fått tvillinger enda.. så litt spennende pga det også :hilarious:

Jeg og mannen tuller om at det er to inni der :laughing002 Tror jeg blir meget satt ut om det faktisk er to og da. Blir spennende se på fredag❤️

Jeg har det i familien( den arvelige tvilling greia) og jeg er rett generasjon. Hopper over et ledd. Så jeg er veldig spent på UL i morgen (6+0)!

Var det bare en følelse eller var det noe symptomer eller noe som gav deg mistanke? :love017
Har hele tiden sagt at dette svangerskapet ikke har vært som det første en plass, så da har jeg tenkt enten gutt eller tvillinger. Har hele tiden tenkt «tenk om det er tvillinger», men igår hadde både meg og mannen en sterk følelse :laughing002 :Heartred

Jeg håper det bare er en inni der, vet ikke om jeg hadde taklet å gå gravid med 2 samtidig :smiley-ashamed004 :laughing002

Oj, det var ikke stor aldersforskjell, her blir det 20 måneder og det er kort nok for meg :smiley-ashamed004
Blir tøft den første tiden, men man får igjen for det senere når de har glede av hverandre. Forhåpentligvis:laughing002

Back
Topp