Flerlinger?

Jeg ønsker meg tvillinger og har alltid ønska det så krysser masse for det men har desverre ingen følelse på det :(

Så moro ☺ Gratulerer :) sambo var helt sikker på at det ble to denne gangen, men det er nok bare en gitt. Tenker det er helt greit siden ettåringen fortsatt ikke sover natta gjennom;) men kjenner flere som har tvillinger og de har så mye glede av hverandre. Det er noe helt magisk og utrolig fasinerende med tvillinger ❤

Søstra mi har tvillinger, så jeg synes det er helt topp at vi forhåpentligvis får to! Og så er det ingen andre enn innvidde som tror det er prøverør da, helt greit det og :p

Vi har prøvd på søsken siden 2013. To avbrutte, et fullført, og to fryseforsøk før vi nå lyktes. Så for oss har det vært en prosess hvor vi har blitt mer og mer åpne for det som kommer, og blitt klar over hvor velsignet en er når en lykkes.

Førstemann kom til etter 1 IVF (første fryseforsøk), så hadde sett for oss at veien til søsken skulle bli lettere.

Og når vi nå testet positivt var vi bare utrolig glade, og hadde nok blitt like glade om det var en eller to :)

Ja, her hadde en vært vel like velkommen som to. Men da vi hadde to brukbare egg var vi ikke i tvil. Hadde nok vært et stikk av skuffelse om det kun var en og se, men først og fremst fordi det kunne vært to og den ene da ikke ble noe.

Høres ut som dere har hatt en lang vei Me87, så godt med suksess nå!

Ja, veldig godt med suksess :) Hausken er flinke :)

På tidlig ul kunne man se en sort flekk og en litt mindre sort flekk ved siden av. Gyn er usikker på om det var to fostersekker han så på, eller om den minste bare kunne være et hematom. Så skulle komme tilbake 10 mars for å se :-) er så spent, og åpen for alt ♡

Så moro ☺ Gratulerer :) sambo var helt sikker på at det ble to denne gangen, men det er nok bare en gitt. Tenker det er helt greit siden ettåringen fortsatt ikke sover natta gjennom;) men kjenner flere som har tvillinger og de har så mye glede av hverandre. Det er noe helt magisk og utrolig fasinerende med tvillinger ❤
Jeg har også en ettåring. Sover ikke natta igjennom han heller :( men tror ikke det er mer enn en der inne. Mannen har tvillinger i familien men ikke jeg så sjansen skal være liten.

Jeg har også en ettåring. Sover ikke natta igjennom han heller :( men tror ikke det er mer enn en der inne. Mannen har tvillinger i familien men ikke jeg så sjansen skal være liten.
Får satse på at de sover natten gjennom før babyen kommer... Hvis ikke blir det tøft:coffee heldigvis mye som kan skje på åtte mnd:dead:

Ønsker meg gjerne tvillinger! Veldig fascinert av dem :)
Min pappas tante er tvilling, mine søskenbarn er tvillinger og tremenninger er tvillinger men tviler sterkt vi er så heldig å får to med engang :) må nok ta en omgangen :p

Back
Topp