Flergangsgravid = sterkere symptomer?

Sinus84

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Da jeg gikk med twinsa var de tidlige symptomene småømme bryst og trøtthet.

6 år siden den gang og symptomene er sterkere med dette knøttet. Veldig ømme bryst, trøtt/slapp, manglende matlyst, småkvalm av og til, treg mage og dertil halsbrann, korsryggen føles konstant sliten som om jeg har gått timesvis på et kjøpesenter og det stikker i magen.

Man skulle tro at man reagerte på samme måte på alle sine svangerskap, men jeg vet jo at dette ikke er tilfellet. Flere som er gravid med nr 2, 3,... som kjenner kraftigere symptomer den runden?
og
 
Kjenner ikke kraftigere symptomer, men kjenner akkurat de samme som sist :P Det er forsåvidt greit, bare jeg slupper lumbago for det er FÆLT og kan ikke tenke meg noe stort værre enn lumbago med en liten unge på slep. Stikninger og nyser hvis jeg er sulten. Trøtt. Ikke ømme eller voksende pupper, for jeg ammer enda :P
 
Eg har ømmere bryst denne gangen, nr 3 her
 
6 år siden sist jeg var gravid også. (Sett bort fra da jeg mistet for et par måneder siden). Men kan ikke huske at jeg hadde så mye symptomer da. Jobbet fullt uten problem.

Nå tar jeg jo ganske mye hormoner for å holde spiren på plass, så det kan jo være bivirkninger også. Er sykmeldt pga truende abort, og dagene går med til soving og kvalme/ brekninger. Mye dårligere form denne gangen!
 
6 år siden sist jeg var gravid også. (Sett bort fra da jeg mistet for et par måneder siden). Men kan ikke huske at jeg hadde så mye symptomer da. Jobbet fullt uten problem.

Nå tar jeg jo ganske mye hormoner for å holde spiren på plass, så det kan jo være bivirkninger også. Er sykmeldt pga truende abort, og dagene går med til soving og kvalme/ brekninger. Mye dårligere form denne gangen!

Usj da, høres tungt ut å være såpass plaget! Får håpe det roer seg snart!
Hvor lenge er du sykemeldt?
 
Kjenner ikke kraftigere symptomer, men kjenner akkurat de samme som sist :p Det er forsåvidt greit, bare jeg slupper lumbago for det er FÆLT og kan ikke tenke meg noe stort værre enn lumbago med en liten unge på slep. Stikninger og nyser hvis jeg er sulten. Trøtt. Ikke ømme eller voksende pupper, for jeg ammer enda :p

Nyser når du er sulten? Hihi, så søtt :)
 
8 år siden her, og hadde svææært lite symptomer sist. Er slått ut nå!
 
Usj da, høres tungt ut å være såpass plaget! Får håpe det roer seg snart!
Hvor lenge er du sykemeldt?
Neida, det går greit :-) Er bare glad og takknemlig for å være gravid! ❤️

Er 100% sykmeldt ut måneden pga at jeg hadde en stor blødning som jeg var sikker på var SA. Men lille spire er med fortsatt, og da må jeg ta det med ro. Blør lett med de medisinene.
 
Kjenner ingenting spesielt ennå... 11mmd siden sist fødsel nå Ammer ennå, men det er visst med på å minske symptomer
 
Jeg kan ikke huske jeg har vært slik med de to andre. Jeg er ekstremt trøtt sover 12 timer nesten Vær dag, kvalm i bølger . Men nå er det 5 år siden sist da ♡
 
Back
Topp