Flergangsgravid(?) men negativ test

Riesling

Betatt av forumet
God morgen!

Er så sikker på at jeg er gravid, men tatt tre tester, tre morgener på rad nå... Ikm i morgen, med billigtester...

Testet sent positivt forrige gang også, 5 dager etter ikm med en negativ test på ikm...

Føler det er "vanlig med falsk negativ på førstegangsgravide, men er det noen som har opplevd dette andre eller tredje gang?

Er så rart, for jeg føler meg så gravid! Klarer ikke ligge på magen f.eks, er så øm i livmoren...!

Krysser fingrene for en spire i magen :)
Har ingen erfaring da jeg testet positivt på ikm og med førstemann tok jeg hcg blodprøve 14 dager etter innsett (ivf).....
Men noen lager jo hcg veldig sakte, og det tar lang tid før en test viser positivt.. Ville testet igjen på ikm ;)

Føler det er "vanlig med falsk negativ på førstegangsgravide, men er det noen som har opplevd dette andre eller tredje gang?

Er så rart, for jeg føler meg så gravid! Klarer ikke ligge på magen f.eks, er så øm i livmoren...!

Er vel ikke noen grunn til at førstegangs skal få noen annerledes gtest enn flergangs?

Enten produserer du hcg sent ellers så er du ikke gravid. Du får teste igjen om et par dager om TR lar vente på seg

Hvis du testet sent positivt sist, så er det mer en mal på hvordan du er, og det har ikke noe med om du er første eller andre gangs :)

Jeg tester feks aldri positivt så tidlig som 8-9 DPO som noen gjør, men må vente til 11-12 for å få svak strek. Det har vært likt fra første til fjerde :)

Ikke sikkert det har noe å si med flere graviditeter nei, men føler livmoren er i full gang allerede, men negativ test kjøpte en tidligtest i dag som jeg prøver i morgen

Back
Topp