Flergangsfødene

samaha27

Elsker forumet
Er d flere av oss flergangsfødene som ikke merker så mye av den lille ennå? Jeg kjenner den noen ganger, men ikke daglig..Gleder meg sånn til å kjenne noe orntlig å daglig sånn at man vet at alt er i orden..Er jo 4 år siden sist jeg var gravid så kan jo være derfor også, men er utålmodig:p Er i dag 16+3

Samme her, e 17 uker i dag, regner i grunnen med at morkaken ligge foran denne gangen og

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

Eg e 15+2 ifølge EL og 16 uker i morgo ifølge mens. Er 2.barn og eg har ikke merka noe ennå!! venter og venter. .for er først da eg føler meg gravid..For er lite tegn til å være gravid nå :-( uroer meg for alt :-P
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er 15+2 Kjenner kun liv om jeg ligger på magen. Kjenner ikke noe utenpå ennå.

Har bare kjent litt, men har vært rolig en stund nå. Det er helt normalt, de er jo ennå ganske små :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kjenner ikke noe enda!! Men er kun 14 uker og morkaken ligger foran, så jeg er ikke bekymret ;)

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Kjenner endel inni nå, gjort det siste uka. Er 17+0 i dag. Men ikke noe utenpå....

17 uker i dag, under 21 mnd siden siste svangerskap. Ikke merket noe

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Litt over 13 uker. 3 gangs . Magen syns sjeldent :p merker hvertfall ikkeno liv. Gjorde det ikke før nærmere uke 19/20 med de to andre heller.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er 14 uker og 2.gangs. kan ikke si jeg kjenner mye nei. Synes ikke magen har vokst spesielt heller de siste 2 ukene, småbekymra ja....

Jeg er bare 12+6 i dag, men jeg har ikke kjent noe tror jeg. Har et par ganger tenkt at det er vel, men vet jo Agder er tidlig, så tilskriver luft og fordøyelse bevegelsene i magen.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er bare 13+1 da, men jeg kjenner heller ikke noe. Eller noen ganger tror jeg at jeg kjenner små bevegelser, men de kommer så sjeldent så da er det sikkert ikke det.. Men gleder meg!! :D

Tia, 04.05.13♡ Gravid, termin 29.12.14☆

Jeg er 3 gangs. Merker absolutt ingenting annet enn mye trøtt. Syns det er ekkelt :p er litt oppblåst på kvelden. Men ingen mage. Syns det også er vanskelig å kjenne livmora. Hehe.. men var på tidlig ul. Og sett hjertet slå. Men klarer likevel ikke å juble enda!

Forresten 13+3 i dag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp