Flergangsfødende og kynnere

pirilen

Glad i forumet
Dere som har fått barn før, hvordan føles kynnerne i forhold til sist?
Jeg var så dum i helgen at jeg sa at jeg hadde omtrent ikke kynnere.. så idag har jeg kynnere hver gang jeg reiser meg fra en stol! Ikke vonde, men ganske ubehagelig :-) mener å huske at de ikke var så plagsomme sist?

Synes de er vondere gangen her. Strammer skikkelig til og "stikker". Men klager ikke så lenge det ikke blir "verre" enn dette [emoji6][emoji12]

Fins ikke vondt (hadd en skikkelig vond bare)
Plagsom å ekkelt å gå. Men lik første svangerskapet

Mye sterkere denne gangen nå mot slutten! Tror jeg skal føde hvær kveld, men neida...

Mye sterkere kynnere nå enn første gang. Merket ikke noe til det første gang, så visste ikke hvordan de kjentes ut en gang. Merker mye mer til de i dette svangerskapet. Den siste uka har de virkelig tatt seg opp og får de ofte. I dag har vært ille og fått kynnere bare jeg har vært i litt aktivitet. De er heldigvis ikke vonde, men jeg må stoppe med det jeg driver med og helst legge meg ned. Hadde det ikke vært for at jeg skal på kontroll med ultralyd i morgen, tror jeg at jeg hadde vært litt engstelig.

Merker ikke særlig forskjell i hvor ofte jeg får kynnere, men sist følte jeg at det liksom kom på bare én side om gangen. Nå er det hele magen. .. Mulig det har med morkakas plassering? Sitat var den foran, nå er den bak

Jeg synes de har vært værre for vært svangerskap.. venter på nr 3 nå.. nå synes jeg de er på kanten til vondt faktisk.. har det mye, til og med når jeg bare ligger på sofan..

Høres ut som det er vanlig at det blir verre med svangerskapene da.. er vel på en måte beroligende det også :-)

Kjente ikke noe med første nå er jeg sykemeldt fordi de kommer så ofte og av så lite. Ubehagelig i starten og hvis jeg ikke legger meg nedpå innen litt så blir de stikkende vonde.

Det er flere av de nå. Syns de er hele tiden! Men de er ikke vondere nå enn de var første gangen, ikke vondt i det heletatt som regel =)

Her har det vært ca likt med alle 3. Ubehagelig når det strammer, men aldri vondt. Føler intensiteten har vært ca lik i svangerskapene.

Back
Topp