Jeg er 3. gangs og husker sååå godt fra de andre to svangerskap at det var ofte murringer, voksesmerter og "stikk" i den første trimesteren. Er det andre flergangs som opplever at det er mindre voksesmerter? Jeg blir jo litt urolige, jeg har aldri opplevd en MA eller SA, jeg har vært veldig heldig sånn sett, men jeg har ikke vært på TUL enda og skal ikke før om 2 uker, så tankene er litt over alt. 
Det skal nevnes at jeg ser 5 mnd på vei allerede da (er 7+3) , tisser 2-3 ganger i løpet av natten, og er morgenkvalme frem til kl 11 ca på dagen og hele ettermiddag/kveld + 0 energi. Så symptomer er der jo..
Merkelig at med første så var jeg kjempe nervøs, med nr 2 så tok jeg alt så med ro, og nå med nr 3 så er jeg like paranoid som førstegangen 
Det skal nevnes at jeg ser 5 mnd på vei allerede da (er 7+3) , tisser 2-3 ganger i løpet av natten, og er morgenkvalme frem til kl 11 ca på dagen og hele ettermiddag/kveld + 0 energi. Så symptomer er der jo..
Merkelig at med første så var jeg kjempe nervøs, med nr 2 så tok jeg alt så med ro, og nå med nr 3 så er jeg like paranoid som førstegangen