Flergangs-mager

Bare for å vise - så var dette altså FØRSTE svangerskap og uke 11+2! ;) :hilarious:
Jeg var slank og normalvektig fra før.

A7B253B4-B03C-4309-BF06-5FF859AD390C.jpeg

Bare for å vise - så var dette altså FØRSTE svangerskap og uke 11+2! ;) :hilarious:
Jeg var slank og normalvektig fra før.

Vis vedlegget 382235
Er man slank vises gravidemagen veldig raskt hos mange ja :) har man litt «polstring» fra før vil babyen ha litt mer å «gjemme seg i». Alltid vanskeligere å se om overvektige er gravide. Veldig fin mage :)

Har bakovervendt livmor og fikk hele veien høre hvor "liten" jeg var sist. Ler jo også litt når jeg ser tilbake på bilder fra uke 12 hvor jeg syntes magen var SÅ synlig i stramme klær. Vel, det så ikke ut som jeg hadde spist stort mere enn en hvetebolle :p Håper det blir sånn igjen, selv om jeg er 6 kg tyngre i utg.punktet denne gangen. Var 24 uker på vei når jeg fortalte det på jobb sist, prøver til OUL denne gangen :p

Første graviditet her, flat mage helt til jeg ble gravid og oppblåst. Vanskelig å skjule, ja. 10 uker i dag.

Merker at buksene begynner å stramme litt mer nå, og synes en kollega kikket litt ekstra på magen min her om dagen.. men det kan ha vært ren innbilning;)
I forrige svangerskap kunne jeg skjule det kanskje lenge hvis jeg ville, vi får se hvordan det blir denne gangen. Jeg er skikkelig lang i overkroppen, og det «hjelper» på..

Første graviditeten fikk jeg ikke synlig mage før rundt uke 18 tror jeg, mens forrige gang måtte jeg bruke gravidbukser allerede fra 7-8 uker :hilarious: Er glad det er sommer snart sånn at jeg kan gå med løse kjoler i stedet :)

Back
Topp