Flergangs gravide, når kjente dere bevegelser første gang?

Marthe<3

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
MayDay2021
September To Remember 2022
Ja som tittelen sier!

Når kjente dere bevegelser første gang? :bookworm:

Hørt flere sier at rundt uke 12 så kjennes det ut som sommerfugl vinger/ myk sminkekost som kiler ?:joyful:

Kjente akkurat noe litt mot høyre siden nå som kan minne mer om det enn gass, det popper litt mer hvis dere skjønner? :hilarious:

Sikkert bare fantasien, men lov å håpe :D

Har hørt om uke 13 i allefall :) kommer vel an på morkakeplassering. Med nr 1 kjente jeg ikke før i uke 18, men hadde morkaken foran. Spent på hvordan det blir denne gang, men er bare 9+1 foreløbig ;)

Med første kjente eg bevegelse først i veke 20, morkaka låg foran. Kjente aldri sånne små bevegelser, kun dei store som kom når hu romsterte inni der.
Med nummer 2 kjente eg bevegelse rundt veken14, den gongen låg morkaka bak og eg fekk kjenne alle bevegelsene heile svangerskapet ❤️

Med første kjente jeg i uke 14, nr to uke 12+0 og nr tre uke 11+6.

har kjent alle tre første gang som ett lite minipoke liksom, veldig vanskelig og forklare, men ikke til å ta feil av liksom:)

Mener det var i uke 13. Jeg synes de første bevegelsene kjennes ut som leamus:happy:Gleder meg til å kjenne det igjen-like magisk hver gang❤️

1 gang rundt uke 16.De andre gangene mellom 13-14 <3 Gleder meg til å kjenne liv igjen.

Uke 20, hadde morkaken foran :happy: Kvapp litt til i dag da jeg kjente to små dult i magen, men er bare 9+6, så det var bare luft :p

Kjente ikke noe før uke 18-19 selv om jeg ikke hadde morkaken foran :)

Ja som tittelen sier!

Hørt flere sier at rundt uke 12 så kjennes det ut som sommerfugl vinger/ myk sminkekost som kiler ?:joyful:

Kjente akkurat noe litt mot høyre siden nå som kan minne mer om det enn gass, det popper litt mer hvis dere skjønner? :hilarious:

Med nr 1 og morkaken liggende foran kjente jeg ikke bevegelse før helt mot slutten av uke 18. Også fast hver dag fra sånn uke 21 kanskje?

Var rundt 17 veker når eg var sikker på at det var babyen eg kjente, men då innsåg eg også at eg hadde nok kjent babyen i 1-2 veker før det :finger:

Aaah! Gleder meg til å kjenne liv, men har morkake foran, så må vel pent nødt å vente lenge enda. :rolleyes:

14 uker kjente jeg små luftbobler som sprakk på samme sted rett etter hverandre, men forsto først i uke 18 at det var spark jeg hadde kjent hele tiden ;)

Jeg selv er førstegangsgravid, men søsteren min sa at hun kjente det som slike bobler som sprekker liksom :p spennende å se med tiden hvordan det er! :dummy1::dummy:

Ja som tittelen sier!

Jeg er førstegangs, 12+1 ifølge TUL, og når jeg lå på magen i går kveld følte jeg kanskje jeg kjente noe også. Var som små sommerfugler/litt sånn at det popper som du sier, men kan være jeg bare innbiller meg ting siden jeg har så lyst til å kjenne noe. Kan være det bare er luft :hilarious:

Blir veldig spennende framover :joyful:

Kjente i uke 14-15 sist (første). 8+1 med nr.2 nå, spent på når jeg kjenner det denne gangen :-)

Forrige gang husker jeg at jeg ikke klarte å skille helt mellom luft å baby veldig tidlig. Men det er så lenge siden at jeg selvfølgelig ikke husker hvilke uke det var i. Nå så er det foreløpig bare luftbaby :wacky: 8+4

Back
Topp