Fleregangsfødende?

Novemberskatt14

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Mange er inne er fleregangsfødende?
Jeg fikk ei jente i juli 2012.
Kjenner jeg er mye mer nervøs nå enn jeg var med hu..

Jeg fikk en gutt i januar 2012, så dette blir nummer to :) jeg er også mer nervøs nå.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Nr 2 her og. :-) har en jente født april 2012 fra før. Ikke noe mer nervøs enda hvertfall, men det kan være siden det ikke helt har gått opp for meg enda.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Vi har en jente fra desember 2011. Gledet oss veldig til å bli gravid igjen, men det tok en stund... Så nå gleder vi oss bare, ikke nervøs :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk en gutt i mars 2012, mye mer nervøs nå! Tror det er fordi jeg vet litt mer om hva som kan gå galt.. Men også fordi jeg vet hvor bra resultatet kan bli jeg tror det roer seg etter 12 uker UL.. Eller kanskje etter OUL når vi får høre at alt er som det skal forhåpentligvis!

Blir vår nummer to :-)
Egentlig ikke mer nervøs denne gangen. Ikke enda i alle fall ;)
Tenker litt på at jeg hååååper jeg ikke får like ille bekkenløsning som sist, og er redd fødselen skal gå veldig fort (styrtfødsel med nummer en), men det er så langt frem at jeg velger å fortrenge det og bare håpe at alt går bra og at vi får en frisk og fin baby i november.

Nr 2 her også :) Har en fra høsten 2011 fra før.

Kjenner jeg er mer nervøs i forhold til å miste nå (mistet i oktober 2013), ellers tror jeg ikke jeg får tid til å bekymre meg så mye dette svangerskapet.

Litt redd for like ille bekkenløsning som sist for nå er jeg i en jobb hvor jeg står og går hele dagen - vil i så fall bli sykemeldt :(
Ellers har jeg rukket å tenke på fødsel, gikk kjapt og fint sist, så håper på en like fin fødsel denne gang. Krysser bare fingrene for at det ikke går kjappere enn sist :)

Jeg er mer redd for å miste denne gangen når jeg ser hvor mange på mitt andre terminforum som har blitt gravide igjen og mistet, men regner med det blir bedre etter OUL. Iforhold til fødsel så håper jeg at jeg føder til termin, at hodet kommer først(beina kom først med førstemann) og at den tar litt lengre tid(åpna meg fra 4-10cm på 20min og fødte 30min etter det)

Nr 4 her:) ikke no spesielt nervøs egentlig, har en god følelse:) skal på tidlig ultralyd i morgen, så håper at alt er som det skal da! Formen har bare blitt værre og værre siden jeg tok testen for litt over 2 uker siden:( plutselig kom kvalmen, ekstremt sliten,sliter med hard og løs mage, ikke veldig god matlyst og ømme bryst! Men vet at det er bare for en liten periode;)

Blir nr.2 her :)
Har ei jente fra før, født oktober 2012 :)
Jeg er også veldig nervøs denne gangen..
har hatt en SA i mellomtiden, så det er nok det som gjør at jeg er så nervøs...

Fikk ei jente i juni 2013 , så dette er nr. 2 ^^,

Nr: 4 her ikke noe spesielt nevøs men er veldig dårlig. Kjører dei andre i Bhg så rett hjem på sofan. Er skikkelig kvalm og veldig sliten. Har vert kvalm med alle så hadde jo et litt håp om p få slippe unda denne gangen men neida..

Jeg venter nr 2, har mistet en gang siden, men er ikke noe nervøs for å miste nå, veldig avslappet ifht hele graviditeten egentlig.

Men, litt stress ang fødsel, hadde en forferdelig marerittfødsel sist, pga helt ubrukelige folk på føden, livredd for å måtte føde på sykehus igjen, null tillit til de som jobber der.

Jeg venter nr 2,første 97, har noen flotte bonusbarn. Har mista to ganger, MA-08, SA-13, så er meget spent den her gangen. Formen er ganske fin, bortsett fra mellom 15.00 og 19.00....utslått da med kvalme..

Her ventes nr. 3. Er litt mer nervøs denne gangen siden vi mistet forrige gang. Krysser fingrene for at det går bra nå:)

Venter nr 2. Spydde hele svangerskapet så er spent på formen fremover. Mistet nylig i MA i februar. Så veldig nervøs nå :)

venter nr 3 og denne gangen er jeg skitnervøs for å si d mildt. har aldri mistet.

Back
Topp