Fleregangs rundt uke 8/9 - hvor er din livmor nå?

Chevron

Gift med forumet
Julibarna 2019
Juliknøttene 2022
Kjenner dere den? Eller har erfaringer fra før med å kjenne den tidlig?

Var litt satt ut da jeg rett før uke 8 kjente den godt over symfysen, men tenkte det måtte være feil. Nå rett før uke 9 (i morgen), er den tydelig snart midt mellom navle og symfyse.

Har lest litt rundt nå at det er flere som opplever det som fleregangs, uten at det trenger å bety med enn et hjerte som banker :sad002:laughing002

Håper ikke det betyr at det blir mye større mage av å være så stor i vekst allerede da!:excited001

Jeg er andregangs og også 9 uker i morgen. Jeg klarer ikke kjenne livmoren i det hele tatt. Vært på tul, så vet at det heldigvis bare er en i denne magen, hehe [emoji4]

Jeg er andregangs og også 9 uker i morgen. Jeg klarer ikke kjenne livmoren i det hele tatt. Vært på tul, så vet at det heldigvis bare er en i denne magen, hehe [emoji4]

Så greit å ha kontroll på i alle fall EN ting i dette uforutsigbare kaos :love017 Jeg har heller ikke kjent den SÅ tidlig før, og satser på at det gjemmer seg kun en her også :laughing002

Den kommer normalt ikke opp fra bekkenet før rundt uke 12 både hos de med en og de med to i magen, flergangs eller ikke.... men alle er forskjellige :):)

Den kommer normalt ikke opp fra bekkenet før rundt uke 12 både hos de med en og de med to i magen, flergangs eller ikke.... men alle er forskjellige :):)

Helt sant! Å det gjør det ikke mindre bekymringsfullt å oppleve avvik fra det normale. For bekymre seg skal en jo :laughing002

Første gang var den jo bare rett overfor symfysen i uke 14 liksom. Men første gang er jo noen ganger siden, så fru livmor har nok blitt godt tøyd.

For en gangs skyld bidro google til å roe ned med at det ikke er så helt unormalt likevel, og da slapper man heldigvis litt mer av :notworthy Å så kunne det jo være at noen hadde samme erfaring - som alltid er hyggelig å høre

:bored::bookworm::bookworm:
Helt sant! Å det gjør det ikke mindre bekymringsfullt å oppleve avvik fra det normale. For bekymre seg skal en jo :laughing002

Første gang var den jo bare rett overfor symfysen i uke 14 liksom. Men første gang er jo noen ganger siden, så fru livmor har nok blitt godt tøyd.

For en gangs skyld bidro google til å roe ned med at det ikke er så helt unormalt likevel, og da slapper man heldigvis litt mer av :notworthy Å så kunne det jo være at noen hadde samme erfaring - som alltid er hyggelig å høre

Skulle gjerne hatt en fasit ja. MYE enklere å forholde seg til, for bekymre seg skal man jo :hungover:

Men ja, alle er forskjellige. Jeg er 3.gangs i uke 9 og kjenner ingenting. :bookworm:

Jeg er uke 10+4 idag med nr 3.jeg kjenner den godt mellom navlen og trusekanten når jeg ligger på rygg

Jeg mener jeg kjenner min rett over symfysen. Er 8+5 i dag. Husker når den kjentes sist svangeskap.

Jeg kjente den også godt i uke 9 med andremann. Jeg kjente også spark i uke 13-14❤️<3 nå er jeg bare 7uker så forhåpentlig skjer det samme denne gang <3

Er 9 uker, kan ikke si jeg kjenner noe enda. 4.gangen min dette :)

Tredjegangs. Klarer ikke kjenne den. Er bare peise stinn i magen. Føler meg full av luft :cool:

6+4, kjenner den ikke.
Har arr etter ks, der er det helt flatt mens ovenfor står magen som en ballong ;)

Back
Topp