Flere?

Mood*

Flørter med forumet
som har en smule vogndilla?? [:D][:D][:D]

vurderer nå å bytte ut min quinny freestyle...
hmmmmmm [8|][8|]

oh jess...
men, jeg har greid å IKKE gi etter, og har enda simoen vi fikk før ellie ble født..

kunne tenkt meg ei butikktrille...

Huff ja...!

Men vi har ikke råd til å bytte noe. Dessuten har vi allerede to vogner. To emmaljunga-vogner[:-] (en søskenvogn)

Men vi må jo snart ha ei bhg-vogn[:-][;)][:D]

har litt lyst på emmaljunga scooter, men vet ikke enda?
også har jeg en carena trille jeg vil selge..

ORIGINAL: idam**

scooteren vil eg og ha siden den e så billig men eneste minuset e at d e kunn en kjøre retning så derfor vvil eg ha ceroxen istede for den e helt lik men begge kjøreretninger men den e dyr igjen...

ORIGINAL: Bistra

scooteren vil eg og ha siden den e så billig men eneste minuset e at d e kunn en kjøre retning så derfor vvil eg ha ceroxen istede for den e helt lik men begge kjøreretninger men den e dyr igjen...

Vi ville også ha scooteren pga av at den var ganske rimelig, men - med den er jo bare en kjøreretning, og en anna ting er at den ikke har liggestilling, ryggen kan ikke legges helt flat.

Så vi kjøpte da heller carena free, den kan legges helt ned og har 2 kjøreretning og er billigere enn scooteren![;)]

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

ORIGINAL: Bistra

Vi ville også ha scooteren pga av at den var ganske rimelig, men - med den er jo bare en kjøreretning, og en anna ting er at den ikke har liggestilling, ryggen kan ikke legges helt flat.

Så vi kjøpte da heller carena free, den kan legges helt ned og har 2 kjøreretning og er billigere enn scooteren![;)]

akk ligge stillinga e ikke alt for viktig for meg for han kan sove i litt liggestilling (sover jo i bilstolen så)
men såg på en carena type og den va lik ris som på scooteren og begge retninger...men eg e totalt forelska i scoteren og ceroxen...VIL HA CEROX!!!

Jepp, lider dessverre av litt vogndilla, ja!

Har holdt meg i skinnet denne runden, men ble litt vognskift med jentungen, hehe.

Nå som ungene er så store syns ikke jeg det er noe minus om vogner kun har fremovervendt "kjøreretning", de gidder ikke se på mamma/pappa så mye lengre uansett (erfaring, ja)

Tuva hadde jeg duovogn til, så hadde først i bag, så sport mot meg og snudde sporten.. i tillegg kjøpte vi en Graco mosaic trille til shopping, jeg lånte ei briovogn til å ha hos besteforeldre, kjøpte to paraplytriller + fikk helt ny Timmy Sportsvogn til å ha i barnehagen etterhvert :)

Elsker den Timmy trilla!

Nå har Trym Spirit'n, og jeg skal snu retning på den snart. Han må bare få tid til å bli bittelitt mindre skeptisk igjen først. 

Selv om jeg klør etter å kjøpe ny vogn hver gang jeg er innom babyshop, så tror jeg at jeg skal klare å holde meg i ro nå, siden jeg fikk shoppa litt da jeg hadde tuva + at trym jo fikk ny vogn før han ble født han og.

Den aller første vogna i hus ga jeg rett og slett bort, bare for å bli kvitt den, hehe.

Nei heldigvis ikke. Jeg fant min digge emmaljunga og den skal ikke byttes for alt i verden[:)] Hadde den vært dritt hadde jeg nok måtte kjøpt noe annet, men vogndilla har jeg ikke.Men det kommer vel av at jeg ikke driter penger[8D]

nja... jeg har sett mye på vogner nå i det siste... har lyst på mangen.. klarer ikke velge.
...så... jeg fant ut av at det holder med den vi har [:)]

Back
Topp