Flere?

Bkno2816592

Flørter med forumet
Endelig en natt ut kynnere og jeg får sove, men plutselig akutt smerte i øret? Er det vanlig? Ikke vært syk forkjølet eller noe? Det gjør helt forferdelig vondt
 
Huff da :-/ det høres ut som du har ørestøng. Prøv å Varm litt matolje max 37,5 g og drypp en dråpe eller 2 inn i øret. Er ikke farlig og legevakten sier det samme.. om det ikke går over eller lindrer betydelig kan du ha fått mellomøre betennelse.. vil tro du får beskjed om samme behandling videre med mindre du får feber og verk.
 
Huff da :-/ det høres ut som du har ørestøng. Prøv å Varm litt matolje max 37,5 g og drypp en dråpe eller 2 inn i øret. Er ikke farlig og legevakten sier det samme.. om det ikke går over eller lindrer betydelig kan du ha fått mellomøre betennelse.. vil tro du får beskjed om samme behandling videre med mindre du får feber og verk.


Tusen takk for svar, prøvd Paracet men hjalp ikke, får prøve på det du skrev over her, håper det hjelper. Håper ikke på feber og verk
 
Tusen takk for svar, prøvd Paracet men hjalp ikke, får prøve på det du skrev over her, håper det hjelper. Håper ikke på feber og verk
Bare hyggelig, håper det fungerer <3 Dette er virkelig tiden for slikt.. lurt å bruke lue eller i alle fall noe over nå fremover slik at du ikke får kald vind i ørene :) var mye plaget med det før
 
Ring fastlegen å få resept på en øresalve som heter Terra Cortril. My lifesaver, har kronisk mellomørebetennelse og den er eneste som hjelper hos meg:)
 
Bare hyggelig, håper det fungerer <3 Dette er virkelig tiden for slikt.. lurt å bruke lue eller i alle fall noe over nå fremover slik at du ikke får kald vind i ørene :) var mye plaget med det før


Vet ikke helt hva som skjedde, men det gikk over etter noen timer, og nå har jeg ikke vondt, håper ikke det kommer tilbake inatt.. rart at det gikk fra sykt sykt vondt til ingen smerter
 
Vet ikke helt hva som skjedde, men det gikk over etter noen timer, og nå har jeg ikke vondt, håper ikke det kommer tilbake inatt.. rart at det gikk fra sykt sykt vondt til ingen smerter

X fingrene for at du har hatt en smertefri natt og at du slipper flere slike :)
Men er helt vanlig ved ørestøng at det kan vare noen timer også produserer kroppen selv lindring (ørevoks). Er jo det oljen også gjør..
Derfor er det som oftes det rådet legevakten gir både til barn og voksne..
til barna sjekker jeg alltid om det er hevelse og rødhet i området rundt øret og om de har feber.. men gir samme behandling for lindring.. om det ikke fungerer så har legevakta fått tlf.. men de ønsker veldig sjeldent å behandle med noe annet.
 
Back
Topp