Flere?

Junigull18

Elsker forumet
Junilykke2018
I dag føler jeg meg ikke gravid et sekund. Sett vekk ifra vondt i bekkenet. Alle symptomene forsvant over natten og energien kom tilbake. Så nå er jeg veldig bekymret=(

Følte det sånn for et par dager siden også. Men nå er det tilbake igjen, kvalm og uggen [emoji15] alt er nok sikkert helt fint, bare å nyte mens formen er litt bedre[emoji87]

Jeg synes å huske jeg hadde det sånn forrige graviditet og igjen nå. Innimellom føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Ikke kvalm og ikke ømme pupper. Men så kommer det igjen. Eller så kommer andre ting. En får bare nyte stundene uten symptomer.

I min første graviditet bekymra jeg meg i hjel, spesielt første trimester. Hadde blødninger og mye forskjellig. Alt var normalt og helt fint med babyen. Så nå har jeg bestemt meg for å ta det litt som det kommer. Å bekymre seg hjelper uansett ingenting, og sjansene for at dette går bra er veldig store <3 :)

Jeg føler meg mye mindre gravid nå enn sist, men må bare tenke at jeg er gravid inntil det motsatte er bevist :)

Back
Topp