Flere....

Måtte sette meg godt opp i senga for å jobbe den på meg :p Har gravidstrømpebukser, så den går godt over magen og er ganske behagelige

Tja, hvis kaving mer eller mindre liggende på sengen med seriøse problemer med å puste og svimmelhet i etterkant kan klassifiseres som problemer, så ja :P :hilarious:

Jeg banna og bråkte så fælt at samboeren kom inn på badet og lurte på hva i alle dager jeg egentlig holdt på med:hilarious: Jeg hadde kjøpt gravidstrømpebukser, men det var jaggu tungt nok å få de på, i tillegg har jeg fått gnagsår i huhaen av sømmene etterhvert som beina hovna opp utover dagen.:(

Jeg banna og bråkte så fælt at samboeren kom inn på badet og lurte på hva i alle dager jeg egentlig holdt på med:hilarious: Jeg hadde kjøpt gravidstrømpebukser, men det var jaggu tungt nok å få de på, i tillegg har jeg fått gnagsår i huhaen av sømmene etterhvert som beina hovna opp utover dagen.:(

Øy- fra hvem butikk hadde du kjøpt dine? Tror jeg kjøpte mine på Lindex, og fikk og gnagesår i huhaen!!

Øy- fra hvem butikk hadde du kjøpt dine? Tror jeg kjøpte mine på Lindex, og fikk og gnagesår i huhaen!!
Mine er fra HM. Bruker vanligvis str M, men kjøpte i str L for å ha plass til mat og hevelser, allikevel var de sa***s trange å få på.

Jeg hadde egentlig tenkt å bare kjøre på med gravidbuksene jeg bruker til hverdags og en helt vanlig topp, men på morraen klarte jeg ikke å dy meg så det ble kjole og strømpebukse. Det gikk ganske greit med strømpebuksene selv om det ikke var gravidstrømper. Er nok ikke like vanskelig å være tjukk når man er tjukk fra før[emoji23]
Men joggeskoene skulle på! De var virkelig gårsdagens redning!

Mine er fra HM. Bruker vanligvis str M, men kjøpte i str L for å ha plass til mat og hevelser, allikevel var de sa***s trange å få på.

Jeg har gravidjoggebukser/bukser fra H&M i str L og de passer helt fint, men heldigvis hadde jeg kjøpt gravidstrømpebuksene i str XL fordi de var trange å få på :wtf::hilarious:

Jeg hadde gravidstrømpebukser men jaggu var det tungt nok å få den på :wtf: Og i tillegg, når jeg endelig hadde fått på første eksemplaret så hadde jeg greid å rakne den og måtte begynne på nytt :hilarious::arghh:

Jeg hadde gravidstrømpebukser men jaggu var det tungt nok å få den på :wtf: Og i tillegg, når jeg endelig hadde fått på første eksemplaret så hadde jeg greid å rakne den og måtte begynne på nytt :hilarious::arghh:
Å neiii! Hadde det skjedd meg etter den kampen på badet, så hadde jeg nok bare droppa hele strømpebuksa:hilarious: jeg forbanna meg selv hver gang jeg måtte tisse, det ble en minireprise på morgensjauen hver gang:hungover:

Å neiii! Hadde det skjedd meg etter den kampen på badet, så hadde jeg nok bare droppa hele strømpebuksa:hilarious: jeg forbanna meg selv hver gang jeg måtte tisse, det ble en minireprise på morgensjauen hver gang:hungover:

Hadde lyst til å gi opp da ja :banghead: men med de tjukke gnisselårene mine så hadde jeg vel pådratt meg gnagsår uten strømpebukse i går :p:hilarious:

Hadde også på gravidstrømpebuksene fra H&M i str M,men ville nok tatt L ved en eventuell senere anledning:p

Herreguuuud jaaa, haha.

Er ikke noe bedre å få på seg trusa eller sokkene nå, hehe

Back
Topp