Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg banna og bråkte så fælt at samboeren kom inn på badet og lurte på hva i alle dager jeg egentlig holdt på med Jeg hadde kjøpt gravidstrømpebukser, men det var jaggu tungt nok å få de på, i tillegg har jeg fått gnagsår i huhaen av sømmene etterhvert som beina hovna opp utover dagen.
Mine er fra HM. Bruker vanligvis str M, men kjøpte i str L for å ha plass til mat og hevelser, allikevel var de sa***s trange å få på.Øy- fra hvem butikk hadde du kjøpt dine? Tror jeg kjøpte mine på Lindex, og fikk og gnagesår i huhaen!!
Mine er fra HM. Bruker vanligvis str M, men kjøpte i str L for å ha plass til mat og hevelser, allikevel var de sa***s trange å få på.
Å neiii! Hadde det skjedd meg etter den kampen på badet, så hadde jeg nok bare droppa hele strømpebuksa jeg forbanna meg selv hver gang jeg måtte tisse, det ble en minireprise på morgensjauen hver gangJeg hadde gravidstrømpebukser men jaggu var det tungt nok å få den på Og i tillegg, når jeg endelig hadde fått på første eksemplaret så hadde jeg greid å rakne den og måtte begynne på nytt
Å neiii! Hadde det skjedd meg etter den kampen på badet, så hadde jeg nok bare droppa hele strømpebuksa jeg forbanna meg selv hver gang jeg måtte tisse, det ble en minireprise på morgensjauen hver gang