Flere?

Babywish89

Glad i forumet
Flere som sliter med ikke-eksisterende sexlyst? :( noen tips? Jeg får så vondt av mannen, og jeg vil så gjerne, men orker ikke og bli tatt på :( Mistenker at det kan ha noe med å gjøre at det blir litt lite nærkontakt på generell basis, fordi han er "lettantennelig". Men samtidig er dette noe jeg sårt trenger for og fungere seksuelt, noe han også er veldig klar over. What to do ladies?

Flere som sliter med ikke-eksisterende sexlyst? :( noen tips? Jeg får så vondt av mannen, og jeg vil så gjerne, men orker ikke og bli tatt på :( Mistenker at det kan ha noe med å gjøre at det blir litt lite nærkontakt på generell basis, fordi han er "lettantennelig". Men samtidig er dette noe jeg sårt trenger for og fungere seksuelt, noe han også er veldig klar over. What to do ladies?
Føler aaaaakkuratt det samme . Og min man er også meget lett antennelig, så lite nærkontakt her i gåren..

Oi, dette kunne jeg ha skrevet selv på alle punkter. Jeg lurer på om jeg bare "må ta meg sammen". Jeg savner nærheten, men har rett og slett ikke lyst. Nå har jeg kommet til et punkt at jeg tenker at jeg får bare hoppe i det. Vi klarer 1 gang i helgen, jenter ☺️

Samme her! Jeg er egentlig ganske avhengig til vanlig,men nå er det helt borte. Men føler all kontakt går blitt dårlig. Og det igjen tror jeg er forde jeg har vært så irriterende hormonell. Hadde faktisk planer om å prøve i helgen,men det er så lite som skal til før jeg blir sur.

Jeg har ikke lyst i det hele tatt, og det blir respektert. Føler det er "upassende" å ha sex når jeg har en liten baby i magen som sparker. Det er ikke bare min kropp lengre og forandringene k kroppen blir større for hver uke som går. Sist gang mistet han helt lysten på meg av samme grunn og fordi jeg ble større.

Mangler litt lyst her også, men vi prøver å ha nærheten uansett for da kommer lysta også. Det er i hvertfall min erfaring i dette og forrige svangerskap :) mannen er lett antennelig her å, men som han sier: ingenting er finere å se på enn gravide damer og spesielt du! Fordi jeg faktisk ruger på barnet hans og og han elsker de kroppslige forandringene. Så tror man bare må hoppe litt i det, og gjøre litt for å få den lysta :) kjør på!

Ikke for å gjøre det enda verre men det blir slik en periode etter babyene er født. :p når man er sliten og ikke orker at han tar på deg engang :p
Det er slik i enkelte faser av livet..

Er kroppen sliten forsvinner lysten og

Godt og høre at jeg ikke er alene! Men ja, er vel også noe med det at man bare må hoppe i det, og pleie lysta. Den kommer jo ikke av seg sjøl alltid heller :)

Jeg er giret av og til, men tror begge har litt turn off av babyspark i magen :/ men vi er flinke til å klemme og kose, og dauer ikke av en periode med lite sengesprell! :)

Absolutt slik her også, i tillegg er han ekstra på. Så prøver å "være med på leiken" 1-2 ganger i uka foreløpig, men kroppen merker 100% studie og 30% fast jobb ved siden av :)

Her har vi kanskje hatt sex en gang i måneden (eller kanskje litt mer) etter jeg ble gravid :o haha. Huff. Skikkelig ille, jeg vet. Men han tar ikke initiativ han heller :p håper virkelig alt er ok mellom oss likevel :p vi er da kjærester på andre måter (kyss og klem) :) vi er ikke de som har sex mer enn kanskje 1 gang i uken til vanlig heller, så :)

Har skjedd mye de siste mnd mtp både min og hans jobb :p får håpe det tar seg opp igjen etter fødsel :)

Viktig å snakke om det tenker jeg. Fortell at du trenger lengre tid på å bli varm i trøya. Det hjelper når jeg er nede.
Jeg kan være sliten og trøtt, men mannfolket vet hvilke knapper han skal trykke på ;)

Vi hadde samleie da jeg ble gravid i mai, så en gang i uke 14, og en gang i uke 18. Nå er jeg 28+1 og skulle gjerne hoppet til sengs igjen snart, men vi jobber på forskjellige tider av døgnet, så vi ser nesten ikke hverandre uten om helger, og da er jeg utslitt :(

Back
Topp