Flere...

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
som har fått urinveisinfeksjon etter fødsel?

Jeg fikk påvist i går...Legen sa det ikke var uvanlig å få etter fødsel....:)

Ikke fått det, men har hørt det er veldig vanlig. :P God bedring da :)
Syns det er vondt jeg :/
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Ikke fått det, men har hørt det er veldig vanlig. :p God bedring da :)
Syns det er vondt jeg :/
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det er jævlig ubehaglig!! Heldigvis løper jeg ikke på toalettet i et bankende kjør, det svir bare..blææ...
Pillene tar nok knekken på det snart får vi håpe:D

Ta tranebær kapsler. Tranebær virker ved å kapsle inn de bakteriene som vanligvis forårsaker urinveisinfeksjon, gjør at de ikke får tak og lettere skylles ut av kroppen.

Fikk det en uke etter fødsel, jeg. Fikk sånn akutt vondt at de sendte ambulanse :P
Følte det var litt pinlig når det viste seg at det var urinveisinfeksjon. Men FY så vondt det var, jeg klarte ikke reise meg!
Håper pillene tar raskt knekken på det, masse god bedring!:wav

Fikk det en uke etter fødsel, jeg. Fikk sånn akutt vondt at de sendte ambulanse :p
Følte det var litt pinlig når det viste seg at det var urinveisinfeksjon. Men FY så vondt det var, jeg klarte ikke reise meg!
Håper pillene tar raskt knekken på det, masse god bedring!:wav

Huff da, såpass!! Da må du ha hatt vondt:P
Tusen takk:D

Huff da, såpass!! Da må du ha hatt vondt:p
Tusen takk:D
Jeg har jo hatt uvi før (mye som tenåring), men aldri vært i nærheten av sånne smerter. Det var kommet opp i nyren da, så sikkert derfor. De sendte nok ambulanse siden det var så kort tid siden fødsel, i tilfelle det var noe relatert til det...

Jeg har jo hatt uvi før (mye som tenåring), men aldri vært i nærheten av sånne smerter. Det var kommet opp i nyren da, så sikkert derfor. De sendte nok ambulanse siden det var så kort tid siden fødsel, i tilfelle det var noe relatert til det...

Skjønner. Ja, er jo det som er faren ved uvi:)
Eneste her er sykt svi ved vannlatning:PKjennes jo ut som man blir ødelagt der nede..haha

Back
Topp