Flere..?

Antonie_

Elsker forumet
Mailykke <3
Flere som er ekstremt oppblåst ? Har vært det siden eggløsning. Det er helt drøyt liksom,ser ut som jeg har fått tidenes ølvom :-p :-)

Ja! Går i stram uniform på jobb så idag ble det skjorten utenpå med åpen knapp! Haha! Ser ikke så oppblåst ut som jeg føler meg heldigvis :-)

Uff, min "mage" kom for noen dager siden. Ble plutselig MEGAOPPBLÅST. Hadde på meg en tunika i går og det var helt flaut... Må prøve å finne ett eller annet slankende i dag så kollegaene mine ikke reagerer :p

Babyen :-)

Kjenner jeg er oppblåst ja!! Men er ikke sylfide til vanlig så må bare åpne knappen i buksa så jeg slipper de stramme merkene rundt magen :-)

Merket det mye bedre med første. Denne gangen er det ikke så gale. Men må fise hele tiden da. Plagsomt, flaut og vondt med all den luften.

Haha! Godt å høre det ikke bare er meg :-D Vurderer å gå til innkjøp av mammabukse her i dag! Går å gjemmer magen under vide gensere for at folk ikke skal få misstanke. Gleder meg til"babymagen" kommer istedet :-p
Nåmedenganghelst :-)

Har vært veldig oppblåst, men begynner å roe seg litt nå :) Deilig.. Magen kommer når den kommer :) Koselig med mage altså, men magen min ble så stor forrige gang og det holder liksom i 3-4 mnd :) hehe.. Godt å kunne bruke vanlig tøy en liten stund til :)

Back
Topp