Flere

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Som ikke får sove? Jeg blir snart sprø.. mannen snorker og jeg ser tv.. kjedelig..

Jeg får heller ikke sove...
Er vel for spent/nervøs for morgendagen.
Også tenker jeg nå masse på når baby kommer. Begynner virkelig å få den gleder-meg følelsen. Alt begynner å bli så virkelig, og idag har jeg virkelig svevd på en sky. :)

Gleder meg til jordmor til uken. Håper hun kan si mer om leiet, og håper jeg har lagt på meg igjen. Også har jeg bestilt en ny, privat time med hun jeg snakket med sist. Det koster jo, men det får være. Gleder meg! :)

Jeg får heller ikke sove...
Er vel for spent/nervøs for morgendagen.
Også tenker jeg nå masse på når baby kommer. Begynner virkelig å få den gleder-meg følelsen. Alt begynner å bli så virkelig, og idag har jeg virkelig svevd på en sky. :)

Gleder meg til jordmor til uken. Håper hun kan si mer om leiet, og håper jeg har lagt på meg igjen. Også har jeg bestilt en ny, privat time med hun jeg snakket med sist. Det koster jo, men det får være. Gleder meg! :)
Mulig jeg har falt litt av her, hva skal du i morgen?

Jeg får dessverre heller ikke sove. :-( Har mye vondt og sover dårlig og kun i små perioder for tida. Passer dårlig nå som jeg har ekstra behov for søvn enda mer enn jeg har til vanlig. Er også kronisk syk sånn ellers som gjør at jeg trenger veldig mye søvn. Så nå går jeg bare rundt i svima om dagen. Sover mens andre jobber og er i barnehagen stort sett. :-(

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Får ikke sove jeg heller. 3 dobesøket i natt og nå ligger jeg her lys våken... Tenker på alt og ingenting.

Lite søvn her også... Har sånn innmari verking i armene, tror det må være carpaltunnellsyndrom :/ 2 timer søvn, oh yes!

Sover veldig lite om nettene her også. Oppe å tisser mange ganger, bekkenløsning som bare blir verre å verre jo lenger jeg ligger i ro og kynnere som kommer å går. Veldig slitsomt for jeg er sykt trøtt på dagen men har vanskeligheter for å sove på dagtid så jeg føler meg litt som den potetsekken for tiden! Uuusj..

Jeg sover også dårlig på nettene nå. Klokka blir som regel over 2 før jeg sovner. Ofte må jeg ta igjen litt på dagtid.

Skriver under på litt av hvert her, sover en del på dagtid mens andre jobber etc. Flyr på do å tisser sikkert 10 ganger om natta om ikke mer :s men i natt har jeg faktisk sovet en del:) etter en runde på do med kraftige smerter og diare etterfulgt av kynnere så sov jeg faktisk i noen timer i strekk :D

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

For dere som sliter med å sover så anbefaler jeg dere å ta ZMA som er et kostholdt tilskudd med vitaminer som hjelper på søvnen. jordmor sier det er helt trygt å ta :)

For dere som sliter med å sover så anbefaler jeg dere å ta ZMA som er et kostholdt tilskudd med vitaminer som hjelper på søvnen. jordmor sier det er helt trygt å ta :)

Ååå, jeg er trøtt som en strømpe, men må snart avgårde på jobb. Blæh! I tillegg til de sedvanlige doturene måtte jeg opp og skifte på senga til supersnuppa, pluss at hun hadde mareritt en stund senere. Da vekkeklokka til mannen ringte i dag holdt jeg på å slå til han stakkar, for jeg var så trøtt og frustrert. Natt nummer to på rad med skikkelig dårlig søvn, dette kan bare ikke bli en vane! Jeg har enda to uker igjen til permisjonsstart, og hadde da vitterlig tenkt å greie å være på jobb 50% til da.

Dårlig med søvn her også.. Vondt å snu seg, en del kynnere og en veeeldig aktiv baby i magen.. Så bekymrer jeg meg for alt mulig når jeg har lagt meg..Alt som må forberedes fremover.. Første jeg gjorde når jeg sto opp i dag, var å vaske babytøy.. Så vil jeg begynne pakke litt etterhvert..siden jeg har lang reisevei også..så er det gteit å være klar om det skjer noe før innleggelse :)

Back
Topp