flere ? ^^

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
B

babymaker

Guest
Som er dilla på noe?

Selv om kvalmen og oppkast. Har jeg dilla på bbq saus på pomfri, mais med bbq saus , rømme og kryddersmør

Her går det i perioder. Hadde en periode dilla på klementiner. Hele forrige uker bare måtte jeg ha fisk. Haha:) Fiskepudding, fiskeboller, fiskegrateng, laks og kaviar gikk det i den uka :) 4 dager med fisk til middag og brødskiver med fiskepudding den uka, jeg pleier sjeldent spise fiske middager, så det hadde jeg bare godt av:) Nå tror jeg ikke at jeg har lyst på noe spesielt faktisk:)

Det går litt i perioder her også men til nå har det vært mandariner og salt lakris:-)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Her går det i perioder. Hadde en periode dilla på klementiner. Hele forrige uker bare måtte jeg ha fisk. Haha:) Fiskepudding, fiskeboller, fiskegrateng, laks og kaviar gikk det i den uka :) 4 dager med fisk til middag og brødskiver med fiskepudding den uka, jeg pleier sjeldent spise fiske middager, så det hadde jeg bare godt av:) Nå tror jeg ikke at jeg har lyst på noe spesielt faktisk:)
Går i perioder her og :) lurer på hva neste ting er :p igår kveld fikk jeg lyst på fersken med vanilje saus :p kjøpe det idag :) og ha noe mat jeg kan ha mais til med rømme og bbq saus

klementiner og nudler, heldigvis ikke samtidig. :p selv om jeg er dritt lei av det må jeg bare ha det.. :)

varierer, men lakris, iste og klementiner går om hverandre. :D

jeg har ikke dilla på noe spesielt, men spiser ALT , HELE tiden :/ tanker på mat hele dagen... og vekta viser hva som skjer.. bare meg som har det sånn ? klarer liksom ikke slutte.

Dundersalt, pommes, melk hittil. Men kan få sånn, ÅH Nå mååå jeg bare ha det greie :P

Har heller ikke hatt så inmari lyst på noe...eneste er kanskje popcorn? Men det gikk over etter jeg hadde spist det 2-3 par ganger...

Dundersalt, pommes, melk hittil. Men kan få sånn, ÅH Nå mååå jeg bare ha det greie :p
Nå må jeg kjøpe dundersalt :p spiste maiskolber med kryddermør rømme og bbq saus med bernaise ... nå skal jeg spisw fersken med vanlije saus og sjokolade !!!!

Nå må jeg kjøpe dundersalt :p spiste maiskolber med kryddermør rømme og bbq saus med bernaise ... nå skal jeg spisw fersken med vanlije saus og sjokolade !!!!

hehehe, jeg MÅ Ha de svenske da!!! for dem er ikke runde, dem er avlange :P å smaker mye bedre :P kresen sa duuu???

Vann! Har alltid drukket det, men før drakk jeg cola til junk-food, nå drikker jeg kun vann, hele døgnet! Føler meg helt dehydrert! Ellers spiser jeg sikkert en hel sitron til dagen... Akkurat som sist :P

Begynt å fyse på jordbær og lime og vanilje is med vanilje saus ! Hihi :-)

idag er lystene mine veldig borte... men siden jeg begynte å fyse på is og vanilje saus + jordbær og lime så ble det jordbær is og vanilje saus i pose som man lager selv som smakte bedre enn kokte versjonen !!!!!! også kjøpte vi stawberry daiquiri drinkmix og lime !!! nå skal vi ut å kjøpe dundersalt !!!!! jeg klarer ikke vente til tirsdag. klagesettning: jævla kvalm med mye lyster er ikke moro xD

Har ikke dilla på noe spesielt, men har hatt perioder der jeg syntes leverpostein har vært veldig godt på brødskiven. En kveld fikk jeg også akutt lyst på sånne fersken godterier du får kjøpt i løsvekt og sendte mannen ut for å handle ;) Jeg har derimot fått skikkelig avsmak på visse ting som kjøttdeig (til mannens store frustrasjon over opphør av tacofredag... hehe), salt godteri, juice og cola (pepsi max går fint).

Back
Topp