Jeg starter å bli så lei av å vente på at oktober skal komme, og ikke minst til lillemor kommer! Jeg har prøvd å tenke at nå må jeg heller prøve å kose meg den siste tiden med svangerskapet, for man vet jo ikke hvor lenge det blir til neste gang, men ååh... Jeg vil ha frøkena uten på magen nå! Høres kanskje ut som jeg klager veldig mye nå, men jeg har måtte gått sykmeldt siden 1 juli, å alt er klart til hun kommer, hentet ny bil igår også :-) Det starter og bli så lange dager, og mannen jobber fra 9 om morgenen til alt fra 4 til 6 om dagene/kveldene. Vi har vært på 3d ultralyd også, og jeg er brennsikker på at hun er prikk lik pappaen sin :-D Har hadd kjempe mye og harde kynnere, menssmerter i rygg og nedre del av mage, hode er godt festet, og jordmor ble skikkelig sjokkert over hvor langt nede i bekkenet hun lå. En ting er sikkert, går jeg en dag over tid blir jeg gal. Stakkar mannen som må bo under samme tak som meg da.. hehe! Gleder meg til riene kommer og jeg bare kan nyte tanken på at nå skal hun ut!:-D Flere som begynner og bli utålmodige? :-)