Flere?

Snuppeluppe

Gift med forumet
Jeg har siden igår kveld hatt sånn press over livmor og masse stikkinger...ett modningstegn tror dere? Flere som har det sånn nå på slutten? Er 38 uker i dag :) (Tickeren min går en dag feil)

Jeg har også hatt det slik som du forklarer det, i litt over en uke, jeg er 38+3 i dag (sånn ca)

Men det blir flere av de mot kvelden har jeg lagt merke til, men det har ikke skjedd noe mer. Venter i spenning på at det skal starte snart....begynner å bli sånn passe lei nå kjenner jeg :P

Har det sånn jeg også ;) 
Skrev en tråd om det tidligere og fikk til svar det kunne være modningstegn, men det betyr jo desverre ikke at fødselen er nært forestående fordi om :/
Jeg skal til jm på fredag. Spent på om hun sjekker modning, er 38 uker på fredag. 
Lykke til :)

Håper det betyr at det er noe i gjære altså.. For nå begynner det faktisk å bli ubehagelig, kjennes ut som svake rier..men det har ikke tatt seg opp enda, så for tildlig å ringe føden..
Ååååh, som jeg gleder meg til det setter igang for fullt, og jeg får møte lillegull!
Håper det blir fødeaktivitet her inne snart

Har noe av det samme jeg å... men her er det sikkert bare lite kraftige kynnere, det stopper opp litt når jeg ednrer stilling...
og det kommer som regel når jeg er i bevegelse.. :)

Har hatt det slik eg og.. 
Har 2 cm åpning, men livmora ligge fortsatt litt bakover, så er ikkje moden.
Er 39 veker idag.

Mye kynnere (ikke vonde) og tidvis "nedpress" her også. 
Men jeg har ikke bikket 37 uker enda engang da, så er helt klar for å gå en stund til!

Back
Topp