flere??

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
Flere som ser ut som de er flere mnd på vei??
Haha!

OK! Jeg har eti en del siden jeg fikk vite det, men kan da ikke ha blitt såå mye tykkere av det vel? Er snakk om ei drøy uke!
Og det er fysisk umulig at magen har begynt å vokse vel!?

Er alt detta prupp??
hahahahaha! ;)
For ikke å snakke om puppene! De har blitt stoore! Til min kjæres store glede=)

Hehe!

jeg er større [:D] sliter seriøst med å skjule det, men så er jeg kraftig fra før av da, så sier bare jeg er tykk jeg [;)]

Ikke noe umulighet å bli sånn raskt, man får mer luft i tarmene, og vi opplever alle ting forskjellig, ting blir jo pressa litt, og da får man fort mage. Synes den var fin jeg [:)]

Føler med deg [:D] mage som buller og pupper som strutter.. [:D]

jeg har jo litt gdt med reservoarer jeg og da..!
Men jeg tør ikke å gå i trange topper ute blant folk nå. For vil ikke folk skal spørre helt ennå! :P
Men jeg går stort sett i tights og tunika/lang skjorte da=)

Jeg må le! ;)

Jada, ingen fare, vi er flere... Kommer seriøst ikke inn i de vanlige buksene mine lengre!!! Og har fylt godt ut bh-en!!!!
Æsj... Skal jo ikke vises før lenge vel?? [8D]

Jaja, her viser det ikke[8D] Puppene mine har ikke blitt større og magen er ikke noe særlig oppblåst[:)] Men på jobb går jeg mye i tunikaer så regner heldigvis ikke med at de kommer til å merke noe med det første[:)] Men jeg får mage veldig raskt og sist svangerskap måtte jeg bare gi meg med mine bukser før uke 11. Heldigvis er tights en fin ting på sommeren[:)]

Puppene har eksplodert på bare en uke...merker og ser stooor forskjell...men magen er som normal...har en del ekstra, så går nok litt tid før noe blir tydelig[;)][;)][;)]

Puppene mine har blitt mye med fyldige!![:D][:D][:D]
Magen er oppblåst som bare det!! Fikk ny arbeidsbukse som var litt stor, men ikke nå nei!!!

ORIGINAL: Juvel

Føler med deg [:D] mage som buller og pupper som strutter.. [:D]

ORIGINAL: WishMeLuck

Flere som ser ut som de er flere mnd på vei??
Haha!

OK! Jeg har eti en del siden jeg fikk vite det, men kan da ikke ha blitt såå mye tykkere av det vel? Er snakk om ei drøy uke!
Og det er fysisk umulig at magen har begynt å vokse vel!?

Er alt detta prupp??
hahahahaha! ;)
For ikke å snakke om puppene! De har blitt stoore! Til min kjæres store glede=)

Hehe.. du er da ikke stor jente.. bare en liten kul på deg... [:D][:D][:D]

men ja, her står magen skikkelig ut..................

Hehe!

Merket den siste tiden at alt legger seg på magen...
HAr litt for mye fra før, så håper ikke det fortsetter sååå mye hele veien[8D]

Har ikke gått opp noe særlig, men virker som om alt samler seg for det.

tror ikke det det synes, men føler meg skikkelig oppblåst og "stor" i magen[;)]

ORIGINAL: Charaina

tror ikke det det synes, men føler meg skikkelig oppblåst og "stor" i magen[;)]

samme her! urk

boobsa har blitt større, ikke minst fastere[:D] og d er jo bare stas!

magen e litt mer oppblåst...jobbuksa begynne bli et problem.. og så føler jeg at jeg skviser bittelillen når jeg må "presse" igjen knappen liksom...og d vil j jo ikke[:)] så bli nok nye jobbukser snart,..prøve få tak i noen i skjul... hehe[:D]

jeg er ganske blubbete av meg... så blir vel nei ikke noe baby mage ennå--

Jeg er ordentlig oppblåst i magen og det ser ut som en liten babymage, he he[:)]
Synd at jeg må skjule den en god stund til[8D]

jeg er også sinnsyyyykt oppblåst. [:'(] Ser ut som jeg gjorde da jeg var 4 mnd på vei sist... Puppene er et kapittel for seg selv. Måtte kjøpe meg nye bh-er i går i en størrelse større enn jeg bruker til vanlig.

Leste forresten her på BV at livmoren er like stor som en appelsin nå, (uke 7) så da er det kanskje ikke rart at man merker at magen er litt større heller? Organene blir jo pressa oppover ettterhvert som livmora vokser....[8|]

ORIGINAL: honning84

Jeg er ordentlig oppblåst i magen og det ser ut som en liten babymage, he he[:)]
Synd at jeg må skjule den en god stund til[8D]

Back
Topp