Flere uttak, ulike antall egg?

ipoki

Glad i forumet
Har egguttak nr.2 neste uke, samme dose som sist og ikke kontroll før fredag.

Er det noen som har opplevd samme dose medisiner, men ulike utfall ifht antall egg?

Jeg har fått ut 13 og 4 egg så ja. Begge langt regime. Dog kun sittet igjen med 1 egg hver gang.

Jeg har fått ut 14 egg den ene gangen og 7 egg den andre gangen, på samme dose[emoji4]

Jeg har fått ut 14 egg den ene gangen og 7 egg den andre gangen, på samme dose[emoji4]
Kjente du noe mer i forkant av uttaket når du hadde 14 egg?

Eksakt samme medisin og dose, først 12 og neste 7 ut. Ble gravid på det med 7 og hadde generelt mye bedre kvalitet på eggene på det forsøket. Så mye må ha med syklus å gjøre!

Har egguttak nr.2 neste uke, samme dose som sist og ikke kontroll før fredag.

Er det noen som har opplevd samme dose medisiner, men ulike utfall ifht antall egg?

Ja, man kam plutselig få ut færre egg enn vanlig. Legen min forklarte at man innimellom har sykluser med færre egg involvert og at det ikke var noen galt eller grunn til bekymring

Har hatt tre forsøk med samme medisin og fått ut 4, 5 og 10 egg. Økte dosen for hvert forsøk da så hadde samme dose hver dag på siste forsøk istedet for å øke etter kontroll :)

Har vel fått ut ca 11, 12 og 14 egg på de tre lange regimene.
Fikk 10 på kort regime.

Jeg har fått ut 14, 11, 9 og 3 egg... de 3 siste forsøkene på samme dose (det første startet jeg på lavere, men endte endel høyere).

Back
Topp