Flere uten symptomer?

gamlebyen

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Hei!

Eg har ca ingen symptom anna enn litt stikking nederst i magen og ømme bryst. Fleire her som meg? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

du har jo noen symptomer da :) hvis du kjenner det...
har ingen symptomer her, annet enn må opp og tisse et par ganger på nettene

Nå har jeg nesten ikke vondt i puppene lenger, men kjenner en sånn klump i magen med ingenting :P utenom det så er det ikke no. Noen ganger glemmer jeg at jeg er gravid :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

8+5 og et bare vanvittig trøtt. Tenker ikkr på annet enn å sove ;P

Jeg er 9+2. Jeg har heller ingen større symptomer. Litt treg i magen og ekstra sulten men det er ikke rare greiene. Vi er heldige =)

Veldig få symptomer her og. Hadde litt ømme pupper, men det er borte. Sulten og magen har begynt å dukke opp (8+4) ellers nada. Hadde det sånn da jeg gikk med datteren min og, men etter to MAer på rappen kjenner jeg at jeg gjerne skulle hatt noen tydelige tegn :)

Jeg har vel noen symptomer. Er ofte sulten og har en smule mer følsom luktesans enn jeg har til vanlig. Vi er heldige ja :) Hadde en venninne som var trett og kvalm langt ut i svangerskapet. Men jeg er jo bare 5+3 på vei, så det kan jo godt hende jeg får flere symptomer etterhvert.

Tja, ikke mer enn skyhøy puls ved aktivitet, (er til vanlig veldig aktiv og har god kondisjon), føler meg veldig tung i magen og det stikker greit i magen... Men ingen kvalme heldigvis :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen symptomer overhodet, er 5+4 :)

Ingen symptomer her annet enn ømme pupper som kommer og går og ikke lyst på kaffe i det hele tatt! Blir kvalm av tanken på kaffe..

Back
Topp