Flere uten symptomer?

Baby-B

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Forrige gang jeg gikk gravid hadde jeg ingen gravidsymptomer. Det vil si null kvalme, ingen rygg- og bekkenproblemer og ingen kynnere! Jeg fikk noen blodsukkerdrop på fjellturer, men det er logisk..

Og slik er det denne gangen også :) Jeg kjenner ingenting.. Jeg er kanskje litt trøtt, men ellers er jeg helt normal! Jeg vet at jeg er ekstremt heldig (for andre gang?), men jeg lurer på om det er veldig sjeldent? Jeg har nemlig ikke hørt om så mange uten andre svangerskapsymptomer enn den voksende magen :p

Er vi flere? :)

Vil bare si at du er UTROLIG heldig :D :D Jeg hadde mye plager med sønnen min og har nå også masse symptomer som jeg til tider holder på å bli GAL av :p Kvalme og oppkast gis bort helt gratis :p

jeg har bare hadd litt kvalme,men den ble bort i uke 9 :P
nå har jeg litt vondt i ryggen hvis jeg går mye på betong :P ellers null symptomer :D
håper det varer :P

Har ingen jeg heller, litt ømme bryster!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hadde det akkurat likedan forrige sangerskap jeg også... Men ikke denne gang gitt :( i wish.

Sent fra padda

Hadde bittelitt ømme pupper en periode, hatt kvalme noen morgener før frokost(men det er ingenting å klage på en gang,hehe), men ingenting utenom dette.... Og siden uke 9 har jeg ikke hatt noen symptomer... Blir nesten bekymret, men er nok bare heldig denne gangen :) var veldig kvalm og dårlig sist..

Så godt å høre at vi er flere.. Jeg unner virkelig ingen å være dårlig, men det er nesten sånn at jeg får dårlig samvittighet av å være uten symptomer! Hos de fleste er det en "del av pakken" og jeg syns jeg ofte fikk høre "ja, men du vet jo ikke hvordan der er".. Jeg er jo fortsatt like gravid jeg også :)

Så godt å høre at vi er flere.. Jeg unner virkelig ingen å være dårlig, men det er nesten sånn at jeg får dårlig samvittighet av å være uten symptomer! Hos de fleste er det en "del av pakken" og jeg syns jeg ofte fikk høre "ja, men du vet jo ikke hvordan der er".. Jeg er jo fortsatt like gravid jeg også :)

Bare nyyyyt det sier jeg :) :) :)

Jeg har det og sånn :) hadde jeg vært rund fra før så hadde jeg jo ikke sett det heller og bare trodd at mensen var ustabil :p

Jeg har også vært i kjempeform! Håper det varer :) Jeg har ikke vært noe annet enn kvalm, og det stoppet i uke 7. Det eneste jeg kan merke litt av er at jeg har søvnmønsteret til en pensjonist. Legger meg nesten 1 time før jeg pleier . Egentlig deilig, men kjenner jeg trenger mer søvn.

nyt det dere som har det slik :-) :-) jeg hadde et fryktelig tungt svangerskap sist med kraftig bekkenløsning, mye magesmerter, mye ryggsmerter og mye kraftig hodepine i tillegg til en veldig rolig krabat som skremte oss mer enn en gang hehe
denne gangen har jeg vært mer kvalm og mer utmattet enn sist i starten, nå begynner det å gi seg, men kjennes ut som flere av de andre plagene er godt på vei allerede...

vi sier at min kropp er langt fra lagd for å gå gravid, men å føde derimot det kan min kropp hehe da jeg hadde en veldig flott og rask fødsel sist (litt for rask eneste) :-)

Back
Topp