Flere uten matlyst?

Radia11

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Forrige svangerskap var jeg sulten døgnet rundt, og kunne spise så og si hva som helst! Denne gangen har jeg hittil hatt null matlyst. Orker nesten ikke tanken på mat en gang [emoji23] flere som har det sånn?

Jeg drømmer om mat, bokstavelig talt, men i våken tilstand har jeg null matlyst... Gleder meg til å spise igjen!

Ja! Det er ingenting som smaker :confused: Kaster ikke opp, men raser ned i vekt pga manglende matlyst :(

Sliter virkelig med, og finne noe i det hele tatt som er lyst betont og spise. Jeg kan være så enormt sulten, men ingenting smaker :wtf:

Ja.. sist hadde jeg det sånn helt til en uke før termin. Orket ikke gå i matbutikker, det var bare vemmelig. Gikk alt for lite opp i graviditeten. Har det på samme måte igjen nå. Kvalm av og på hele dagen og aversjoner mot nesten all mat og ingen matlyst.

Jeg har ikke lyst på en dritt men må spise hver 2 time.. Hvis ikke blir jeg dårlig:/ så har gått opp i vekt siden alt jeg gjør ellers er å ligge på sofan å være dårlig [emoji85] men kunne ønske matlysten kom! Middag er verst syns jeg..

Godt å høre vi er flere! Enig i at middag er verst! Stekeos er helt forferdelig [emoji23] Er selv kvalm av og på i løpet av dagen, men heldigvis ikke kastet opp enda. Kan ikke huske det var sånn forrige svangerskap.. Jeg har dessverre ikke så mange kilo å ta av, så håper virkelig matlysten kommer tilbake!!! Kan ikke gå et helt svangerskap med kun kornmokjeks innabords [emoji23]

Sliter også med dårlig matlyst! Er kvalm stort sett hele tiden, så det hjelper ikke på.:yuck: Elsker vanligvis middag, men det får jeg nesten ikke i meg nå.

Nesten ingen matlyst. Men kvalm hvis jeg ikke spiser når jeg er sulten. Og jeg er sulten konstant. Altså spiser nesten hele tiden. Det jeg klarer. Og kjøleskapet og lukten der og matos kan gå å legge seg.

Jeg har størst sjans til å få i meg nok mat hvis det er middag, men jeg sliter skikkelig med å rydde opp etterpå...

Både og. For jeg blir megakvalm av å være sulten og må derfor spise jevnlig, men ingen ting smaker. Og av og til kommer det i retur. Klarer ikke å lage mat lengre heller. Føles som ett nødvendig onde :depressed:

Jeg har det lit rart. I dag jeg er 9+0 og fra starten kvalmen kommer og går,matlysten også,en dag jeg er sultan, hell klar over hva jeg vil spise,maten smaker godt,andre dager har ikke lyst å spise.:shifty:

Back
Topp