Flere uten masse symptomer?

min engel

Forelsket i forumet
Sitter her å lurer på hvorfor eg ikke er kvalm enda.
For all del, hvis alt er bra så er det flott at eg slipper kvalmen, men er små bekymret for at det er et dårlig tegn..Det eneste sikre tegnet eg har eg ømme og vonde bryst, og innimellom blir eg svimmel.

Flere med nesten ingen symptomer?

jeg har heller ikke så mye symptomer lenger. Blir litt småkvalm av enkelte typer mat, og har litt ømme bryster. Ellers er stort sett alle symptomer borte, og jeg vett heller ikke om det er et godt eller dårlig tegn :-/

Lite symptomer her også... Ømme bryster og stikninger / strekk når jeg reiser meg fort opp og vrir meg litt... Ellers ingen ting...  Av og til blir jeg bekymret, for i forrige svangerskap var jeg konstant kvalm fra uke 4 - 16, reagerte på masse lukter og hadde masse symptom hele tiden.... Men prøver å si til meg selv at det er normalt med lite symptom også ;)

Det er jo like normalt med lite symptomer som mye.
kanskje det er vi som er normal og alle de andre unormalhehehe

Syrine skrev:
Lite symptomer her og, synes bare det er deilig :-)

hvordan er det med mensen-murringene? eg har masse av det i dag og blir stresset.
Huff, har så lyst å komme til uke 18/19 , da får vi jo vite om den lille har det bra.

Har ikke så mange symptomer jeg heller.. Sliter med kvalme hver morgen, men går sjapt over, ellers litt vonde bryster og trett bestandig :(

Trøtt heeele tiden, ømme bryster og reagerer på enkelte matlukter, men ellers veldig velsignet med fravær av kvalme og oppkast :) måtte det vare... litt mensmurringer ja.... og HORMOOOONER!!!!!!!!!
Ups... ble litt alike vell :p

Jeg er øm i puppene, har av og til litt "menssmerter" og det stikker litt hvis jeg beveger meg fort, og jeg blir litt svimmel hvis jeg reiser meg fort. Men har ikke vært kvalm en eneste gang, ikke er jeg trøtt heller. Håper virkelig ikke det er et dårlig tegn. Jeg er 10 uker nå :)

Back
Topp