Flere uten mange symptom?

I89

Flørter med forumet
Har igrunnen bare symptomene ømme bryst og til tider slapp.. Ellers merker jeg ingenting av graviditeten. Leser om alle de som har mange symptom og skulle på en måte ønske at jeg og hadde litt mer symptomer. Men lurte på om det var flere som nesten ikke har symptomer?

Nesten alle mine har dratt sin vei.. Det eneste jeg har igjen er at jeg er trøtt og har ømme bryster! Men jeg er egentlig ikke redd, for jeg vet at det er normalt :)

Jeg har nesten ikke hatt noen symptomer, jeg heller... Er litt uvel av og til, men er ikke direkte kvalm. Jeg hadde ømme bryster et par uker, men det har gått over. Er ikke ekstremt trøtt heller. Er nesten litt redd for å tro at jeg er gravid, men mensen er jo en mnd forsinka, så må jo nesten være det (pluss positiv test, selvsagt). Men vi er nok bare veldig heldige, kan jo ikke klage på at vi ikke er dårlige? :)

Er ca. som deg jeg :)

Bare ømme pupper og trøtthet/slapphet her også....

Og så må jeg spise med en gang jeg blir sulten, ellers blir jeg kvalm :)

Var sånn sist også, og alt var jo i orden da :)

Like vanlig å ikke ha plager :)

Jeg har heller ikke så mange symptomer.. Har veldig ømme bryster, og er innmari trøtt og fjern, sånn type helt i koma egentlig. Men bortsett fra det, så er det ikke noe særlig å klage på ;) Tenker vi bare skal si oss fornøyde med det jeg... Er jo bra å ikke ha plager, men noen ganger blir jeg litt usikker på om jeg er gravid ja.. 

har ingen spes. symptomer, bare litt trøtt å sliten, men slik var jeg sist svangerskap å, + litt ømme bryster..

jeg har nesten ingen.. merker noen stikkinger i magen innimellom bare.. og jeg er TRØTT hele tiden..

*trinemor* skrev:
Er ca. som deg jeg :)

Bare ømme pupper og trøtthet/slapphet her også....

Og så må jeg spise med en gang jeg blir sulten, ellers blir jeg kvalm :)

Var sånn sist også, og alt var jo i orden da :)

Like vanlig å ikke ha plager :)

signerer denne. akkurat som meg.

Er nok som de fleste her, bortsett fra at jeg denne gang har vondt nederst i ryggen og av å til forran så tenker at det er bekkenet som krangler... Vondt å gå lange turer med hunden og barnevogn samt det å gå opp tio andre etg... Heldigvis forstår gutten min mye til å bare være 2år så han har sluttet å kreve at jeg bærer ofte.. 

Men vil han ha nærheten så hender det at jeg tar på angelpacken å bærer han i  den.... :D
Satser nå på at jeg ikke får noen flere plager da jeg virkelig ikke kan ha en skikkelig bekkenløsning .... :P

Back
Topp