Flere uten barselgruppe?

Bkno5614962

Første møte med forumet
Fikk en gutt 7. august, og kjenner ingen som går hjemme med baby nå. Prøvde barselgruppen som ble organisert via HS, men den passet rett og slett ikke for meg! Flere enn meg som har det slik rundt oslo/grunerløkka området og kunne tenkt seg og starte en egen baeselgruppe? :-)

Fikk en gutt 7. august, og kjenner ingen som går hjemme med baby nå. Prøvde barselgruppen som ble organisert via HS, men den passet rett og slett ikke for meg! Flere enn meg som har det slik rundt oslo/grunerløkka området og kunne tenkt seg og starte en egen baeselgruppe? :-)
Jeg bor på Løkka :) fikk gutt 3. september, så har ikke vært på barseltreff enda. Hvor gammel er du og har du flere barn?

Kjenner ingen med baby her heller igrunn. Funker veldig greit med den barselgruppen jeg er i, men vi er bare 3, så hadde ikke gjort noe å blitt kjent med andre som har babyer også! Bodde på Grünerløkka frem til august, nå bor jeg på Nordstrand :) 23 år og dette er første barnet:)

Kjenner ingen i Oslo med baby, og er heller ikke i barselgruppe. Min lille gutt kom forøvrig i mai. Mitt første barn, jeg er 24 år.

Tenkte du å få til et treff eller? :)

Jeg er 24 år, og har ingen flere barn. Jeg kunne absolutt tenkt meg og få til et treff, dersom flere er med på det? :-)

Møtte opp på bg som var for septembermødrene. Møtte 5opp og ingen ønsket å ta kontakt for å trille tur..

Back
Topp