Flere unger???

hadde det ikkje vert for at gullet fortjener å få all min oppmerksomhet kunne eg lett blitt gravid no..! ;D men eg trur at kroppen krever sitt når ein blir gravid så fort igjen (har lese at kroppen trenger ca 2 år før den er klar for å gå igjennom det samme ein gong til).. Attpåtil tenker eg på søskensjalusi (har lese at mellom 18 - 25 mnd er fin aldersforskjell)..
PLUSS at nestemann også fortjener all min oppmerksomhet uten at det går utover Joakim!!

Tja, vanskelig å si.. Dette var vår nr 3, men klarer ikke å si verken ja eller nei.. Men kjenner jeg meg selv rett, så er jeg vel klar igjen om noen år..[;)] Trist hvis dette skulle være siste gang. Håper jeg kommer dit hen at når jeg ikke bør få fler så vil jeg ikke ha heller.. [8|]

her hadde vi egentlig planlagd to tette og vi fikk det som vi ønsket. Hadde aldri tenkt alvorlig på en tredje barn, men veldig rask etter fødselen har vi begynt å snakke om det. Vi er fortsatt litt usikkert og jeg tror ikke at vi bevist kommer til å prøve. Men hvis vi skal få en til, så må det blir snart. Derfor skal vi nok ikke bruke noen prevansjon nå. Hvis jeg blir gravid så er det greit og ingen krise. Ellers så skal  vi tenke litt mer over dette nå jeg få mensen min tilbake. Sist fikk jeg mensen først tilbake etter 9 mnd da jeg sluttet å amme. 

Veldig fornøyd med de tre vi har, og selv om jeg kunne tenkt meg enda en liten skatt, så er vi enige om at vi er ferdige nå. [:)]

Samboern vil gjerne ha to helt tette, men ikke jeg[8D]
Så vi har kommet til enighet om at neste kommer når Keyla er ca 3 år[;)]

Akkurat nå vil jeg ikke ha det, men hvem vet senere[:)]

Back
Topp