Flere tråder jeg ikke kommer inn på. Flere?

En tråd i 'FAQ - Ofte stilte spørsmål (om forumet)' startet av Krösa Maja, 18 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Kjempe irriterende :( blir til at man ikke gidder å være på forumet så mye.

• Liker Liker x 1
  2. Ingenbruker Guest

Jeg dropper nok hele forumet. Gidder ikke sånn styr, spess når jeg følger med på skjult forum og dagbøker, da er det sykt irriterende og plutselig ikke komme inn. Ansvarsfraskrivelse fra ende til annen å mene man «bare» kan bruke nettleser, den er ikke like enkel på mobil så da lar jeg heller forumet ligge. Veldig synd, har fått mange trøstende ord og god hjelp her inne.

• Liker Liker x 3
    • Enig Enig x 1
  3. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Helt enig. Veldig mye unnskyldninger. Det er «bare å gjøre sånn».
    Eller de kunne bare bedt noen andre lage appen, for de som holder på med den nå har jo ikke peiling.

• Liker Liker x 3
  4. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

5. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

Nå er det så mange tråder jeg ikke kommer inn på at nå gidder jeg snart ikke bruke forumet mer kjenner jeg! Nå virker ikke skravleforumet på skjult gruppe i februar 2018 heller...

6. Neinei Forumet er livet Mailykke 2018 VIP Februarlykke 2016

Sliter med det samme.
    Pluss at jeg konstant må logge inn hvis jeg prøver å bruke nettleser, så nå får jeg heller bruke tida på å strikke og se Netflix [emoji85]

7. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Kan dere se om trådene dere ikke har kommet inn på tidligere nå fungerer igjen?

Vi har jobbet med å fjerne tegn i kallenavnene til mange mange medlemmer her inne, da disse tegnene har sperret ios brukere ute fra tråder.

8. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Nope. Og mange av de trådene jeg ikke kommer inn på, har ikke tegn i kallenavnet

9. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Det holder med at ett av medlemene i tråden har symbol i nicket ditt i den tråden. Dessverre.
    Jeg har purret på IT nå.
    Kan du sjekke at du har siste oppdaterte versjon av appen?

10. lykke_liten Forumet er livet Julibaluba 2017

Ja, den er oppdatert.

11. Barnehagelærer26 Gift med forumet Febbisbebbis'18

Ingen forandring...

12. Ingenbruker Guest

Ingen forandring her.

13. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

14. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

15. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

16. BMC Februar 14's Miss Skravle Februar 2014 - Skjult forum Tilgangsansvarlig VIP ♡Junigull 2016♡

17. Sara Trøtt hormonbombe VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016

Det er et bilde i den også. Og det virket som om problemet et relatert til det desverre.

18. tantelilla Glad i forumet Marsipanene 2019

19. tantelilla Glad i forumet Marsipanene 2019

20. tantelilla Glad i forumet Marsipanene 2019

Del denne siden