Flere tørste..?

Tufso86

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Jeg er så tørst!! Spesielt på kvelden. Hiver innpå glass etter glass med iskaldt vann. Er ikke så flink til å drikke vanligvis, som regel drikker jeg til måltidene. Men nå klarer jeg ikke å la være. Tenker litt på muligheten for svangerskapsdiabetes i og med at jeg fødte så stort barn sist...men dette er vel uansett ikke noe de sjekker før godt uti svangerskapet? Skal ta det opp med legen på fredag, da har jeg første kontroll :rolleyes:

Ja jeg er også mer tørst enn vanlig. Tisser jo hele tiden, så det må vel fylles etter litt :hilarious:

Samme her! Drikker lite til vanlig, og kjenner normalt aldri på tørsten. Men nå er jeg tørst kjempeofte!!

Ja, må si meg enig, er tørst, jeg også. Og jeg synes ikke vann er like godt som vanlig.. Må jo drikke det likevel.

Jeg var dehydrert sist svangerskap, jordmor så det på blodprøvene :hilarious: så bare drikk :rolleyes:

Jeg var dehydrert sist svangerskap, jordmor så det på blodprøvene :hilarious: så bare drikk :rolleyes:

Ja, jeg drikker:D men det resulterer jo i x antall doturer både natt og dag:banghead:

Jeg er så tørst!! Spesielt på kvelden. Hiver innpå glass etter glass med iskaldt vann. Er ikke så flink til å drikke vanligvis, som regel drikker jeg til måltidene. Men nå klarer jeg ikke å la være. Tenker litt på muligheten for svangerskapsdiabetes i og med at jeg fødte så stort barn sist...men dette er vel uansett ikke noe de sjekker før godt uti svangerskapet? Skal ta det opp med legen på fredag, da har jeg første kontroll :rolleyes:
Vet flere som har tatt glukosebelastning fra uke 12-13. Jeg må ta det pga høy BMI.

Jeg er også mer tørst enn vanlig og flinkere til å drikke vann enn Pepsi Max og kaffe latte..

takk for info!! Jeg skal ta det opp med legen min på fredag ☺️
Bare hyggelig. Virka som jo før jo bedre, sist jeg gikk gravid. Pga overvekt må jeg egentlig ta to, men har aldri hatt noe problemer med det eller utslag på belastningen.

Er ikke ofte tørst ellers, men de to siste kveldene har jeg vært skikkelig tørst ja! Kanskje det er pga lille vil ha noen glass vann :p

Back
Topp