Flere tørste?

Niceday

Forumet er livet
Føler jeg ikke gjør annet enn å drikke for tiden, vannflaska er med over ALT!!

Dusjer jeg har jeg med ei vannflaske, om ikke må jeg ut av dusjen for å få kaldt vann å drikke...våkner flere ganger om natten og MÅ ha vann, så sover med vannflaska i senga omtrent.... Har sikkert 4 vannflasker rundt omkring i huset og nåååååde meg om jeg glemmer å ta med meg en når jeg skal kjøre til jobb, holder jo på å tørke inn på den 15min lange kjøreturen jo!

Flere som er i samme båt??

Er mye mer tørst enn vanlig, men ikke så ille som du har detSynes vann smaker veeeldig godt om dagen

Samme her!! Er tørst hele tiden! Så sinnsykt godt vann med isbiter er!! Var nesten avhengig av Pepsi Max før graviditeten! Men nå syntes jeg det smaker vondt.

Jaa! Eg drikke vann heila tiå! Å e alltid kokvarme i monn elle heilt uttorka! Så eg o må ha vann øve alt! Før likte eg ikje vanligt vann! Å drakk veldi mye cola, har ikje drokke cola nå på 3 uker!

ja her og men ikke så ekstrem som deg,klarer en dusj uten å må drikke

Jaaa! igår drakk jeg 1,5 liter på jobb :p enda vaar jeg tørst :p drikker mye iste jeg da, å litt cola, prøver å begrense den,men den hjelper så godt på kvalmen :p
skjennes ut som jeg tørker ut vettu :p

Ja! Jeg har ikke tenkt over at det har med sv.skapet å gjøre, men jammen er jeg skikkelig tørst om dagen! Drikker flere liter vann om dagen! Skikkelig kaldt og godt vann <3

ELSKER vann med isbiter!!! Har sluttet å drikke brus og kaffe.. Synes ikke det smaker godt og blir bare kvalm av det :P

Back
Topp