Flere sykemeldte?

Så ble jeg ikke 20%, som jeg hadde tenkt, men 50% sykemeldt. Jaja, det blir to uker med litt ekstra avslapping på bekkenet, så får vi se om det gir seg, jeg har fortsatt et håp om det ;)
 
Har både vært 50% og nå 20% sykemeldt siden uke 12. Jeg nyter de dagene jeg har til å sove ut. Tenker ikke at dette er et nederlag, men en sjanse til å ha det bra og være en bedre kjæreste/arbeider/person med mer overskudd og mindre smerter. Det er ikke så ofte vi enkeltmennesker går igjennom et svangerskap på alle de årene vi er i arbeid. Så jeg nyter min ene dag hjemme midt i uken til å sove. Så kommer jeg på jobb dagen etter med mer gnist til å gjøre bedre arbeid.
 
Sykemeldt her også, 40% f.o.m i morgen og ut desember. Jeg sliter litt med bekkenet, verst er det på natten, våkner hver gang jeg skal snu meg. Dette fører selvfølgelig til at nattesøvnen ikke er den beste, så jeg er mye trøtt på dagtid og sliter med både konsentrasjon og bare det at jeg generelt føler meg sliten. Når jeg uansett ikke greier å yte 100% på jobb og ikke engang i nærheten, så kan jeg like gjerne være litt sykemeldt. Så slipper jeg å ha dårlig samvittighet i tillegg fordi jeg ikke føler at jeg strekker til med det som jeg burde fått gjort i 100% arbeid.
 
Jeg skjønner fortsatt ikke helt hvordan dette fungerer med sm.. var 50% sykemeldt i forrige måned og legen sa at jeg må ta kontakt for å forlenge. Så jeg skrev en e- melding dagen før sykmelding gikk ut. Dagen etterpå ble barnet forkjølet og Bhg nektet å ta ham. Så det var 2 omsorgsdsger. Legen svarer i mellomtiden og skriver ut 100% ( ba om det) og dette dekker omsorgsfagene også. Hvis noen skjønner det.. i hvert fall er det dårlig samvittighet fra min side..
 
Back
Topp